عبور ۳۵ فروند کشتی با هماهنگی سپاه از تنگه هرمز در شبانه‌روز اخیر

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ۳۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.
به گزارش سپاه نیوز، روابط‌عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی‌های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تأمین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.شایان‌ذکر است علی‌رغم ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه یک آبراه ایمن برای کشتیرانی و استمرار تجارت جهانی ایجاد نمود.#نیروی_دریایی_سپاه #تنگه_هرمز
13:01 - 1 خرداد 1405
نظامی و امنیتی

7 بازنشر13 واکنش
48٫6k بازدید



26 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گودرزی‌
@user1776407553611 خرداد 1405
در پاسخ به
همینجوری اجازه عبور دادن یا عوارض گرفتن؟ کسی میدونه؟

@user17091010426820250761 خرداد 1405
در پاسخ به
عوارض چی شد ؟؟؟؟

@AzIran1 خرداد 1405
در پاسخ به
حاکمیت بر تنگه هرمز

تصویر نمایه‌ی ‌Ta‌
@Thetbi1 خرداد 1405
در پاسخ به
عبور با هماهنگی، بدون عوارض گرفتن چه فایده‌ای برای کشور و مردم داره؟

تصویر نمایه‌ی ‌وحید برزگر‌
@Vahid_661 خرداد 1405
در پاسخ به
آقا میشه یه نفر توضیح بده عوارض میگیرید یا نه اگه آره چقدر چجوری و اگر نه کی دستورشو داده که نگیرید و اینکه جواب اون هم خون ریخته شده چی میشه ، میشه به مردم جواب بدید!؟🤔

@Vahid63ja1 خرداد 1405
در پاسخ به
آقا نکنید تا زمانی که محاصره برقراره باید کامل بسته باشهبعد از محاصره هم باید با اخذ عوارض باشه اینطور که هم خدا رو دادیم و هم خرما را

تصویر نمایه‌ی ‌Real amirmohamad‌
@Qwertyuiopasd1 خرداد 1405
دریافت عوارض ؟ با چی ؟ لابد با رمز ارز و حساب های دیجیتال ؟به محض انتقال اون ارزها (توی حساب)، توسط امریکا مسدود میشن یکم فکرکنیم ، عوارض کجا بود🤦‍♂️

@user17091014982145982481 خرداد 1405
در پاسخ به
بگید به مردم این بخشی از توافق است این پنهان کاری دیگه معنی نداره

@ahmad13771 خرداد 1405
در پاسخ به
عوارضی هم پرداخت شده یا نه؟اگه پرداخت شده چقدره؟جون کل دنیا یکپارچه داره میگه ما پولی بابت هرمز نمیدیم،حتی چین و اسپانیا

@Mansoornaraghi1 خرداد 1405
در پاسخ به
عوارض غیر رسمی گرفته میشه که باید هر چه سریع تر رسمیش کننبه غیر از عوارض باید بیمه هم گرفته بشه، چه معنی داره امنیتش رو ما تامین کنیم بعد یه شرکت که اون سر دنیا نشسته بیمه ش رو هم بگیره؟

تصویر نمایه‌ی ‌رسانه پویش های مردم ایران‌
@NewIran1 خرداد 1405
در پاسخ به
تقدیر و تشکر

تشکر از تدابیر اتخاذشده برای مدیریت فضای اینترنت

از کلیه مسئولین گرامی که با قطع اینترنت بین‌الملل در ایام جنگ سوم باعث جریانات مثبت شدند کمال تشکر را دارم . اول اینکه با قطع اینترنت حداقل باعث شد خانواده‌ها که امکان کنترل اینترنت فرزندان و جوانان را نداشتند بطور قهری از مضرات اینترنت به دور باشند . دوم وقتی اینترنت پرو به کاربران داده شود می‌توانند با قیمت جهانی به سطح جهانی وصل شوند. این اینترنت که کاربران داخلی استفاده می‌کنند با قیمت یارانه‌ای است. لذا اگر کاربری بخواهد با اینترنت یارانه‌ای داخلی بخواهد محتوای غیر کنترل شده بین‌المللی را ببیند عدالت نیست . با فعال شدن اینترنت پرو اگر واقعاً کاربری به اینترنت بین‌المللی نیاز دارد و درآمد بین‌المللی دارد چه بهتر که هزینه آن را خودش پرداخت کند و از طریق یارانه به عهده همه جامعه نباشد . سوم با قطع اینترنت جهانی و تعادل بین هزینه اینترنت داخلی و خارجی ؛ تولید محتوای داخلی افزایش پیدا نمی‌کند زمینه رشد پلتفرم‌های داخلی و محتوای آنها افزایش پیدا میکند. چهارم یکی از بزرگترین مشاغل امروز در جهان تولید محتوای مجازی مانند آموزش و فیلم و مانند آن است . به دلیل عدم کنترل پلفرم های خارجی ؛ به راحتی محتوای تولید شده بدون در تظر گرفتن حقوق مولف منتشر میشد . با وجود اینترنت پرو و عدم سهل الوصول بودن دسترسی به محتوای منتشر شده در آن بدون رعایت حقوق تولید کننده ؛ زمینه رشد محتوا سازی خواهد شد .یعنی دیگر حتی اگر محتوی تولید شده در پلتفرم‌های خارجی منتشر بشود برای کاربر داخلی از نظر قیمت مناسب نخواهد بود محتوی تولیدی را با اینترنت پرو دریافت کند و به سمت خرید محتوی تولید داخل خواهد رفت . این یعنی درآمد بیشتر برای تولید کننده محتوا مانند مدرسان و فیلم سازان و.... البته هر تغییر همیشه موافقان و مخالفان خودش را دارد و این تشکر به معنای تایید شیوه اجرای کنونی نیست ولی در مجموع هر تغییری میتواند در زمان اجرا نارضایتی داشته باشد .با اصلاح صحیح هر تغییر و اجرای مناسب و با توضیح مناسب میتوان باعث اقناع جامعه شد. قطع اینترنت یک ضرورت بود که شاید با اصلاح شیوه قطع آن ؛ سبب تحول بزرگی بشود .

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
@Mountaineer1 خرداد 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
مهدی

@Mountaineer  •  1 خرداد 1405

اجاره پناهگاه‌های کوهستانی با یک صدم قیمت واقعی توسط فدراسیون کوهنوردی

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
@Mountaineer1 خرداد 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی‌
مهدی

@Mountaineer  •  1 خرداد 1405

اجاره پناهگاه‌های کوهستانی با یک صدم قیمت واقعی توسط فدراسیون کوهنوردی

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour1 خرداد 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
وطن پرست صبور

@Vatanparast_sabour  •  22 اردیبهشت 1405

مطالبه کاربران برای کاهش تعرفه اینترنت داخلی
مطالبه

مطالبه کاربران برای کاهش تعرفه اینترنت داخلی

با توجه به اینکه اپراتورها الان به ۹۹ درصد مردم خدمات اینترانت(اینترنت داخلی) ارائه میدن،اما مردم همچنان همان تعرفه اینترنت بین‌الملل را (در شروع جنگ) دارند می‌پردازند! چرا اپراتورها با قطع اینترنت بین‌الملل قیمت اینترانت (اینترنت ملی) را کاهش ندادند؟یا آن‌ را رایگان نکردند؟ چه هزینه‌ای برای اپراتورها دارد این شبکه داخلی ؟! اینترانت اصلا هزینه چندانی برای اپراتورها ندارد یک شبکه داخلی و ارزان است! اینترانت باید برای مردم ایران رایگان باشد. دسترسی به اینترنت ملی رایگان شود. اگر رایگان هم نشود نباید همان‌تعرفه اینترنت بین الملل باشد! حداقل باید ۸۰-۹۰ درصد کاهش یابد

وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، شعام، رییس جمهور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@Abouzar51 خرداد 1405
در پاسخ به
سی و پنجمی در عکس مشاهده میشود.

تصویر نمایه‌ی ‌حمید کرمی‌
@hodhod1 خرداد 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌حمید کرمی‌
حمید کرمی

@hodhod  •  1 خرداد 1405

تاریخ در حال تکرار استتنگه هرمز امروز همان تنگه گجستون و خلیج فارس همان دربند پارس است.سرداران ما هم همه آریوبرزنهای امروزند. «مبادا تنگه هرمز را رها کنید»

@saeid_as_sahhaf31 خرداد 1405
در پاسخ به
ای قوم کذاب ، اگه عوارض میگیرید و میاد توی بیت المال ، پس چرا اجناس هر روز گرونتر میشه !؟

تصویر نمایه‌ی ‌من غلامِ حسنم...‌
@najafi3131 خرداد 1405
در پاسخ به
پول عوارض تنگه، حق همه ما ایرانی‌هاست.بخشی از آن برای مصارف عمومی کشور،بخشی هم مستقیم بیاید داخل جیب ما.چقدر لذت‌بخش است صدای جرینگ‌جرینگ پولهای داخل جیب ما،و مصرفش در مسیرهای منجر به تعالی و فربه‌شدن روح ما!اللهم اغن کل فقیر بظهور الحجه🥹🤲روز ما بی تو سیاهست بیاحال ما بی تو تباهست، بیا

@Sarbaz78781 خرداد 1405
در پاسخ به
خسته نباشیداخبار جدیدراومده اتحادیه اروپا تحریم های جدید اعمال کردهوقتی حرف رهبری رو گوش نمی کنیدباید ضربه خورداز دولت غربگرا انتظار نداریمنمایش بیشتر