@Vahid_661 خرداد 1405در پاسخ بهآقا میشه یه نفر توضیح بده عوارض میگیرید یا نه اگه آره چقدر چجوری و اگر نه کی دستورشو داده که نگیرید و اینکه جواب اون هم خون ریخته شده چی میشه ، میشه به مردم جواب بدید!؟🤔
@Vahid63ja1 خرداد 1405در پاسخ بهآقا نکنید تا زمانی که محاصره برقراره باید کامل بسته باشهبعد از محاصره هم باید با اخذ عوارض باشه اینطور که هم خدا رو دادیم و هم خرما را
@Qwertyuiopasd1 خرداد 1405دریافت عوارض ؟ با چی ؟ لابد با رمز ارز و حساب های دیجیتال ؟به محض انتقال اون ارزها (توی حساب)، توسط امریکا مسدود میشن یکم فکرکنیم ، عوارض کجا بود🤦♂️
@user17091014982145982481 خرداد 1405در پاسخ بهبگید به مردم این بخشی از توافق است این پنهان کاری دیگه معنی نداره
@ahmad13771 خرداد 1405در پاسخ بهعوارضی هم پرداخت شده یا نه؟اگه پرداخت شده چقدره؟جون کل دنیا یکپارچه داره میگه ما پولی بابت هرمز نمیدیم،حتی چین و اسپانیا
@Mansoornaraghi1 خرداد 1405در پاسخ بهعوارض غیر رسمی گرفته میشه که باید هر چه سریع تر رسمیش کننبه غیر از عوارض باید بیمه هم گرفته بشه، چه معنی داره امنیتش رو ما تامین کنیم بعد یه شرکت که اون سر دنیا نشسته بیمه ش رو هم بگیره؟
@NewIran1 خرداد 1405در پاسخ بهتقدیر و تشکرتشکر از تدابیر اتخاذشده برای مدیریت فضای اینترنت
از کلیه مسئولین گرامی که با قطع اینترنت بینالملل در ایام جنگ سوم باعث جریانات مثبت شدند کمال تشکر را دارم . اول اینکه با قطع اینترنت حداقل باعث شد خانوادهها که امکان کنترل اینترنت فرزندان و جوانان را نداشتند بطور قهری از مضرات اینترنت به دور باشند . دوم وقتی اینترنت پرو به کاربران داده شود میتوانند با قیمت جهانی به سطح جهانی وصل شوند. این اینترنت که کاربران داخلی استفاده میکنند با قیمت یارانهای است. لذا اگر کاربری بخواهد با اینترنت یارانهای داخلی بخواهد محتوای غیر کنترل شده بینالمللی را ببیند عدالت نیست . با فعال شدن اینترنت پرو اگر واقعاً کاربری به اینترنت بینالمللی نیاز دارد و درآمد بینالمللی دارد چه بهتر که هزینه آن را خودش پرداخت کند و از طریق یارانه به عهده همه جامعه نباشد . سوم با قطع اینترنت جهانی و تعادل بین هزینه اینترنت داخلی و خارجی ؛ تولید محتوای داخلی افزایش پیدا نمیکند زمینه رشد پلتفرمهای داخلی و محتوای آنها افزایش پیدا میکند. چهارم یکی از بزرگترین مشاغل امروز در جهان تولید محتوای مجازی مانند آموزش و فیلم و مانند آن است . به دلیل عدم کنترل پلفرم های خارجی ؛ به راحتی محتوای تولید شده بدون در تظر گرفتن حقوق مولف منتشر میشد . با وجود اینترنت پرو و عدم سهل الوصول بودن دسترسی به محتوای منتشر شده در آن بدون رعایت حقوق تولید کننده ؛ زمینه رشد محتوا سازی خواهد شد .یعنی دیگر حتی اگر محتوی تولید شده در پلتفرمهای خارجی منتشر بشود برای کاربر داخلی از نظر قیمت مناسب نخواهد بود محتوی تولیدی را با اینترنت پرو دریافت کند و به سمت خرید محتوی تولید داخل خواهد رفت . این یعنی درآمد بیشتر برای تولید کننده محتوا مانند مدرسان و فیلم سازان و.... البته هر تغییر همیشه موافقان و مخالفان خودش را دارد و این تشکر به معنای تایید شیوه اجرای کنونی نیست ولی در مجموع هر تغییری میتواند در زمان اجرا نارضایتی داشته باشد .با اصلاح صحیح هر تغییر و اجرای مناسب و با توضیح مناسب میتوان باعث اقناع جامعه شد. قطع اینترنت یک ضرورت بود که شاید با اصلاح شیوه قطع آن ؛ سبب تحول بزرگی بشود .
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mountaineer1 خرداد 1405در پاسخ بهاجاره پناهگاههای کوهستانی با یک صدم قیمت واقعی توسط فدراسیون کوهنوردینمایش گزارش
@Mountaineer1 خرداد 1405در پاسخ بهاجاره پناهگاههای کوهستانی با یک صدم قیمت واقعی توسط فدراسیون کوهنوردینمایش گزارش
@Vatanparast_sabour1 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبه کاربران برای کاهش تعرفه اینترنت داخلیمطالبهمطالبه کاربران برای کاهش تعرفه اینترنت داخلی
با توجه به اینکه اپراتورها الان به ۹۹ درصد مردم خدمات اینترانت(اینترنت داخلی) ارائه میدن،اما مردم همچنان همان تعرفه اینترنت بینالملل را (در شروع جنگ) دارند میپردازند! چرا اپراتورها با قطع اینترنت بینالملل قیمت اینترانت (اینترنت ملی) را کاهش ندادند؟یا آن را رایگان نکردند؟ چه هزینهای برای اپراتورها دارد این شبکه داخلی ؟! اینترانت اصلا هزینه چندانی برای اپراتورها ندارد یک شبکه داخلی و ارزان است! اینترانت باید برای مردم ایران رایگان باشد. دسترسی به اینترنت ملی رایگان شود. اگر رایگان هم نشود نباید همانتعرفه اینترنت بین الملل باشد! حداقل باید ۸۰-۹۰ درصد کاهش یابد
وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، شعام، رییس جمهور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@hodhod1 خرداد 1405در پاسخ بهتاریخ در حال تکرار استتنگه هرمز امروز همان تنگه گجستون و خلیج فارس همان دربند پارس است.سرداران ما هم همه آریوبرزنهای امروزند. «مبادا تنگه هرمز را رها کنید»
@saeid_as_sahhaf31 خرداد 1405در پاسخ بهای قوم کذاب ، اگه عوارض میگیرید و میاد توی بیت المال ، پس چرا اجناس هر روز گرونتر میشه !؟
@najafi3131 خرداد 1405در پاسخ بهپول عوارض تنگه، حق همه ما ایرانیهاست.بخشی از آن برای مصارف عمومی کشور،بخشی هم مستقیم بیاید داخل جیب ما.چقدر لذتبخش است صدای جرینگجرینگ پولهای داخل جیب ما،و مصرفش در مسیرهای منجر به تعالی و فربهشدن روح ما!اللهم اغن کل فقیر بظهور الحجه🥹🤲روز ما بی تو سیاهست بیاحال ما بی تو تباهست، بیا
@Sarbaz78781 خرداد 1405در پاسخ بهخسته نباشیداخبار جدیدراومده اتحادیه اروپا تحریم های جدید اعمال کردهوقتی حرف رهبری رو گوش نمی کنیدباید ضربه خورداز دولت غربگرا انتظار نداریم…نمایش بیشتر