@binam120 فروردین 1405تعليقًا علىسپاه به جای بیانیه جنگ چی شد!اونکه دارو خط و نشون میکشه لبنانم که با خاک یکی کرد،عهد شکنی کرد،آتش بس و نقض کرد،اگر کاری نکنیم،پرو میشه!موج های پی در پی راه بندلزید،این مردم به امیدی ۴۰روز تو خیابون اومدن،اعتبارتون و از دست ندید،ممکنه کار دشمن باشه که دیگه مردم پشتتون نباشه
@kabarnegarrooz20 فروردین 1405تعليقًا على وتجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است
.يطلبتجهیز رسانههای شهرستانی
دولت در این شرایط برای مقابله با هجمههای رسانهای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانههای شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران
کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها
1001000
@Ya_Mortaza_Ali20 فروردین 1405تعليقًا علىقبل از اینکه حمایت خدا رو در این جنگ از دست بدیم، تعلل در انتقام حزب الله رو تموم کنیدتا خدا با ماست از هیچ دشمنی نباید بترسیم... وقتی باید بترسیم که خدا ما رو به حال خودمون رها کنهhttps://farsnews.ir/Ya_Mortaza_Ali/1775651822907628221
@user17734212304320 فروردین 1405تعليقًا علىکفتار صهیون داره حزبالله شخم میزنه اینا نامه بازی میکنن
@ApexIntel20 فروردین 1405تعليقًا علىآتشبس همان چیزی بود که آمریکا به دنبال آن بود، اما کارشناسان نظامی نسبت به آن هشدار میدادند. با این حال، ما وارد آتشبسی دهبندی شدیم. مهلت دو هفتهای این توافق، به گفته کارشناسان، نمیتوانست فرصتی برای تهیه فهرست اهداف ترور در ایران و بازسازی توان نظامی آمریکا باشد؛إظهار هذا الموضوع
@yamahdii20 فروردین 1405تعليقًا علىامیدوارم برای سومین دفعه فریب نخوریم و با مشت محکم توی دهن این دشمن وحشی بزنیداونا از این فرصت برای تقویت خودشون استفاده میکننخواهشا جواب همه نقض آتش بس ها رو سریع و قاطع بدیدامام زمان یاورتون باشه
@Terita20 فروردین 1405تعليقًا علىسخنگوی کاخ سفید: طرح ۱۰ مادهای ایران غیر قابل قبول است و توسط رئیس جمهور ترامپ و تیم او به سطل زباله انداخته شده است ... این ایده که رئیس جمهور ترامپ فهرست خواستههای ایران را به عنوان یک توافق بپذیرد، کاملا بیمعنی است. ما عملا تسلیم شدیم نه پیروز ✊ @AkhbareFori منبع و فیلم : خبر فوری
@naser9220 فروردین 1405تعليقًا علىانتقام شهدای لبنان جواب نقض آتش بس رو بدید اعتماد به حرف صلیبی صهیون ها سراب هست
@user170910154299444310820 فروردین 1405تعليقًا علىآمریکایی ها این همه دارن میگن اون ده تا شرط شرطایی نیست که مقامات ایران گفتن.متاسفانه طرف ایرانی هم تکذیب نمیکنه بیاد بگه آمریکا زیر حرفش زده و همه مفاد رو قبول نکرده حتی شروع کرده به تمسخر و توهین که گفته انداختیم سطل آشغال ولی از طرف ما فقط سکوت و سر به زیری
@javadshir20 فروردین 1405تعليقًا علىملت فقط چشمش به انقلابی های سپاهه.بیانیه درباره نقص آتش بس و حمله دشمن به لبنان چیه؟
@mjreng120 فروردین 1405تعليقًا علىما شکست خوردیم یا پیروز شدیم؟؟؟؟همان ساعت و همان وقتی که ترامپ وعده داده بود یهویی اتش بس شد.....دقیقا چه اتفاقی افتاد؟؟ما مردم ۴۰ شب به خیابان نیامدیم که این رفتار را ببینیم.....
@user1768417261520 فروردین 1405با بیانیه دادن نمیشه در جنگ پیروز شد ....چرا به این اسرائیل ******** حمله نمیکنید؟ از چی میترسید؟
@user17752865604120 فروردین 1405تعليقًا علىبه جای بیانیه جنگ کنیدتاریخ میگع حزب الله مرد واقعیت بود که برای دفاع مسلمین وارد جنگ شداما سپاه چی؟؟؟#آتش_به_اختیار
@RangeSapzeparcham20 فروردین 1405تعليقًا علىما به نیروهای مسلح ایمان داریم.نیروهای مسلح هم بدانند مردم پشت ایشان هستند.