اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان: شهید «علی‌وردی» نماد مظلومیت است

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با پدر شهید والامقام «آرمان علی‌وردی» گفت: شهید «علی‌وردی» نماد مظلومیت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان: شهید «علی‌وردی» نماد مظلومیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، در پی شهادت مظلومانه طلبه بسیجی، شهید والامقام، «آرمان علی‌وردی» به دست جنایتکار اغتشاشگران داعش‌صفت، علی‌اکبر علیزاده‌برمی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم دامغان در مجلس در تماس تلفنی با پدر گران‌قدر این شهید، این مصیبت جانکاه را به وی و خانواده گران‌قدر شهید تسلیت گفت.

وی خطاب به پدر شهید آرمان علی‌وردی اظهار کرد: احساس خسران می‌کنیم که چنین جوان باعظمتی را که مورد تمجید ولی امر مسلمین جهان قرار گرفت، را از دست دادیم و این غم‌بار است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی، به جنابعالی و مادر مکرم آرمان عزیز تبریک می‌گویم که چنین جوان متدین و حزب‌اللهی را در دامان خود پرورش دادید.

علیزاده‌برمی با بیان اینکه شهید «علی‌وردی» نماد مظلومیت است، افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم که آرمان عزیزمان را با علی‌اکبر امام حسین (ع) محشور فرماید و در روزی که فریادرسی جز خدای متعال نیست، او را شفیع ما قرار دهد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول