اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرهنگ‌سازی مالیاتی در کودکان و نوجوانان پیگیری می‌شود

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، فرهنگ‌سازی مالیاتی در کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با مفهوم و اثرات پرداخت مالیات را از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره کل دانست.

فرهنگ‌سازی مالیاتی در کودکان و نوجوانان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در جمع شماری از دانش‌آموزان، ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدا اظهار کرد: نبرد دانش‌آموزان ایرانی با استکبار جهانی ماندگار شده است و تسلیم نشدن مقابل مستکبران از مهم‌ترین اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: در این راستا، نظام تعلیم و تربیت، دانش‌آموزان را با این فرهنگ متعالی آشنا می‌کند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان افزود: دشمن سنگرهای علم‌آموزی را هدف قرار داده و ما عهد می‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، دشمن را روسیاه و ناامید کنیم و در این مسیر با فعالیت منسجم به دغدغه‌های فرهنگی رهبرمان پاسخ دهیم.

حسین‌پور تصریح کرد: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن با سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان سعی در انحراف تفکرات آنها و خارج کردن آنها از مسیر انقلاب داشته است.

وی بیان کرد: امروز شاهد این موضوع هستیم و کشورهای استکباری به‌صورت مستقیم دانش‌آموزان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند و باید حواسمان جمع این موضوع باشد؛ چراکه دانش آموزان نقش مستقیم و حیاتی در ساخت آینده کشور دارند و آینده در دستان آنهاست.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، فرهنگ‌سازی مالیاتی در کودکان و نوجوانان و همچنین آشنایی آنان با مفهوم و اثرات پرداخت مالیات را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره کل دانست و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم کودکان و نوجوانان عزیز را با فرهنگ مالیات و محل مصرف مالیات آشنا کنیم.

پایان پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول