اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مشارکت تولیدکنندگان این استان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه خبر داد.

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید علوی، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در نشست تولیدکنندگان واحدهای شیمیایی این استان که برای برنامه‌ریزی شرکت در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه برگزار شد، اظهار کرد: در نیمه آبان ماه سال جاری این نمایشگاه شیمیایی در روسیه برگزار خواهد شد و فرصتی فراهم شده تا پاویون به نام استان سمنان در این نمایشگاه برگزار شود.

وی اضافه کرد: این اقدام میسر است تا شرکت‌های شیمیایی استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه غرفه مجزا دریافت کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تجارت با روسیه فرصتی مغتنم بوده و این کشور حائل به اروپا و چین است، افزود: تشریفات تجاری در روسیه روان‌سازی شده و اگر تجار ایرانی به روسیه وارد شوند با توجه به پشتیبانی‌ها افق تجارت روشنی خواهند داشت.

عبدالحمید دربانیان، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: واحدهای تولیدی برنامه‌ای منظم برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ندارند و مشارکت در نمایشگاه خارجی ورود کالا به کشور هدف است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی امکانات و تسهیلات برای ورود شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول