اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار معرفی شدند

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار انتخاب و معرفی شدند.

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، یزدان درخشانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سبحان فلز گرمسار پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار امسال با رویکردی متفاوت پا به عرصه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور خواهد گذاشت.

وی گفت: بر این اساس در این ایام با نفرات مختلفی برای هدایت تیم مذاکره داشتیم که در نهایت با سیدمحمد یحیی‌زاده به تفاهم رسیده‌ایم و به‌عنوان سرمربی تیم معرفی شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سبحان فلز گرمسار افزود: سعید دل‌انگیز و مجید ناظریه به عنوان مربی و علی ایمانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها از دیگر نفرات کادر فنی هستند و بازیکنان تیم نیز به‌زودی معرفی می‌شوند.

درخشانی بیان کرد: قصد حضور پرقدرت در رقابت‌های امسال را داریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشاگران خونگرم گرمساری از نام این شهر در رقابت‌ها دفاع کنیم و نماینده شایسته‌ای با کمک مسؤولان ارشد منطقه‌ای و استانی برای این شهر باشیم.

به گزارش فارس؛ سیدمحمد یحیی‌زاده سابقه مربی‌گری تیم‌های شهید منصوری قرچک، پاس تهران، پارسیان شهر قدس و مقاومت البرز را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول