اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴ طرح برق‌رسانی در آرادان افتتاح شد

چهار طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان افتتاح شد.

۴ طرح برق‌رسانی در آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، ظهر امروز چهار طرح عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث شبکه روشنایی معابر جاده کندقلی‌خان در مسیر سرپیچ امام‌زاده خلیل‌الله (ع) با مبلغ ۳۷۹ میلیون ریال، بهینه‌سازی یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار و یک دستگاه پست هوایی توزیع برق با ظرفیت ۲۰۰ کیلوولت آمپر در روستای داورآباد با اعتبار دو میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال افتتاح شدند.

طرح بهسازی یک هزار و ۴۲۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای فروان با بهره‌گیری از کابل خودنگهدار با هزینه‌ای معادل سه میلیارد و ۳۳ میلیون ریال و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال، از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاحی در حوزه برق، مربوط به سومین روز هفته دولت محسوب می‌شود.

طرح‌های مورداشاره در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های اقتصادی و عمرانی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان و شماری از مسؤولان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول