اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سهام‌داران غیرمستقیم می‌توانند تا ۶۰ درصد سهامشان را بفروشند

معاون نظارت نهاده‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: افرادی که سهام‌داری غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

سهام‌داران غیرمستقیم می‌توانند تا ۶۰ درصد سهامشان را بفروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا معتمد عصر امروز در جلسه بررسی روند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: ۶۰ درصد افراد دارای سهام عدالت در کشور روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کردند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی متولی سهام این سهامداران شدند.

او ادامه داد: پس از این مهم، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به‌منظور حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به شهریور ۹۹، افزایش سرمایه و انعکاس اطلاعات برای سرمایه‌گذاری اقدام کردند.

معاون نظارت نهاده‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اضافه کرد: برای ۲۷ استان تاکنون فرایند کار انجام و ۱۲ استان نیز نمادشان در بورس بازگشایی شده است و افرادی که سهام‌داری غیرمستقیم را انتخاب کردند، در این استان‌ها می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

معتمد بیان کرد: در استان سمنان در حال حاضر افزایش سرمایه شرکت در کدال به ثبت رسیده است و سهامداران شناسایی شدند.

او گفت: تهیه صورت‌های مالی و افشای این صورت‌های مالی در سازمان بورس و پس از آن معرفی نماد و بازگشایی نماد از مراحل بعدی روند اجرایی تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان است.

معاون نظارت نهاده‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اضافه کرد: ارزش روز دارایی‌های شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان بالغ بر سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان است.

معتمد بیان کرد: امروز نیاز است تا شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان، تکمیل فرایند موجود را در دستور کار قرار دهد تا پس از بازگشایی نماد، برآورد سود را انجام داده و با برگزاری مجمع، در گام اول بتواند سود سهام را بین ۲۲۰ هزار نفری که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، پرداخت کند.

او گفت: برگزاری مجمع به‌صورت غیرحضوری و از طریق ثبت‌نام این سهامداران در سامانه‌های برخط، تقسیم سود و مابقی روال، نیاز امروز شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان است که باید پس از تأیید صورت‌های حسابرسی و بازگشایی نماد در بورس، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول