اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نرخ بیکاری در شاهرود رو به افزایش است

فرماندار شاهرود گفت: نرخ بیکاری در شهرستان شاهرود رو به افزایش بوده و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

نرخ بیکاری در شاهرود رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدکرم محمدی بعدازظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات کشاورزی و دامی، تولیدکنندگان این بخش دچار مشکلات و خساراتی شده‌اند که لازم است تا فکری به حال آن‌ها شود.

وی تصریح کرد: لازم است تا با احصای مشکلات بخش کارگری و حمایت بانک‌ها بتوانیم دغدغه‌های بخش صنعت را برطرف سازیم.

فرماندار شاهرود ادامه داد: از آنجا که عمده فعالیت این شهرستان در بخش کشاورزی بوده و در طی سالیان اخیر به‌واسطه مشکلات جوی، شرایط مطلوبی برای کشاورزان ایجاد نشده است، نرخ بیکاری در شهرستان شاهرود رو به افزایش بوده و لازم است تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

استاندار سمنان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت سیم و کابل مغان در شهرستان شاهرود بازدید کردند.

بهروز اسودی، رئیس صمت سمنان در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق تولید، استاندار سمنان به‌اتفاق جمعی از مدیران و مسؤولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت سیم و کابل مغان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.

وی گفت: شرکت سیم و کابل مغان با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان شاهرود شهرستان واقع شده است که در زمینه تولید انواع کابل برق و سیم حرارتی فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ارزآوری 12.5 میلیون دلاری این واحد نمونه صنعتی در سال گذشته تصریح کرد: شرکت سیم و کابل مغان ظرفیت تولید سالانه 43 هزار تن انواع کابل انتقال برق، انواع سیم حرارتی و نسوز و انواع سیم مسی مفتولی را دارد که زمینه اشتغال حدود 300 نفر را فراهم آورده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول