میشود بگویید چه نیازی به اپ های خارجی دارید؟ چون تقریبا تمامی اپ های خارجی نمونه داخلی اش توسط نخبگان کشور تولید شده است.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد
تصویر نمایه‌ی ‌Max Verstappen (1+1+1)‌
Max Verstappen (1+1+1)

@yoyomate1233  •  21 اردیبهشت 1405

من به اپ های خارجی نیاز دارم دیگه بسه وصل کنید 70 و نمیدونم چند روز گذشت

نمایش گزارش

19:19 - 21 اردیبهشت 1405




13 پاسخ

@user170910028799647868621 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تو سگ کی باشی که نیاز بقیه رو بهشون بگی؟؟ الان میشه به تو نفهم بگیم ما نمیزاریم شما پیتزا بخورید چون خارجیه چون پیتزا ساخت ایتالیاست،نفهم بی عقل از مغز بخواه فسفر بسوزونه

تصویر نمایه‌ی ‌Jas‌
@JasMI21 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
نمیدونم شاید بخوام ببینم بقیه جهان چه خبره؟ آزادی بیان داشته باشم؟ بتونم راحت ازشون استقاده کنم بدون اینکه باگ بخوره؟البته درست میفرمایین اصلا به برنامه های خارجی نیاز نیست تا وقتی که سوپراپلیکیشن بله و روبیکا و.. هست!#اینترنت #اینترنت_آزاد

تصویر نمایه‌ی ‌Yl‌
@Motalebeinternet21 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
توام میشه بگی چرا تا وقتی نون هست و میتونی نون خالی بخوری میری از مغازه تخم مرغ و سوسیس و برنج و مرغ میگیری نونم هست دیگه با نونم میشه سیر شد 😂

تصویر نمایه‌ی ‌حامد باقری‌
@user17682966373621 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
میشه شما به من بگید با چه کوفتی میشه ترید کرد، برنامه نویسی کرد پژوهش کرد ، مقاله خوند و آغای سرباز ولایت .....وقتی دهنو باز میکنی قبلش یه تفکری هم بکن همون نخبگان کشور رو هوا نخبه شدن یا تو شکم ننشونجالب اینه تو همه شما قماش یه چیز مشترکه آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند

@Itsmi21 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
نخیر 73 روز زندگیم دیگه مثل سابق عادی نیست ونمیگذره چطور اپارت رو میشه با یوتیوب که توش در سراسرجهان مردم ویدیو میزارن و ارتباط برقرار میکنن مقایسه کرد چطورمیشه اون هزاران سایتی که میشد مستقیم بهدمحتوای بین المللی وجامع وصل بود رو جایگزین کردچطور میشه سرچ کرد الان بیشتر قابلیت گوگل هم قطع #اینترنت

@Itsmi21 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
بقول یکی از کاربران همینجا ماهیت اینترنت ارتباط بین الملل الان 70 روز هیچ ارتباطی با بیرون از این کشور نداریم این چیزی که داریم یک بستر محدوده چطور یک شبکه جهانی رو با یک محیط بسته و محدود میشه مقایسه کرد #اینترنت_آزاد

@r999198721 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
اولا به کسی ربطی ندارد من از چه اپی استفاده میکنم دوما الان مثلا میگی چرا پیامرسانی که توش نمیتونی فایلی با حجم بیش از ۲۰ مگ بفرستی و قطعی داره و کپی بی ارزش از اپای خارجی هستن بقیشون هم عین همونن استفاده نمیکنم؟خیلی از چیزا هم جایگزین ندارن فکر نکن اینترنت همش چت کردن و فیلم دیدنه

@toast398483521 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
🤣اینو باش که هنو فک میکنه برنامه های (نخبگان)ایرانی به دردی میخوره روزانه بیست بار به طور اتفاقی روبیکام دچار قطعی میشه بله و سروش هم که یا کال هاشون یه مشکلی داره ربات های ایرانی هم که سازنده هاش صد در صد پول نیازن دو تا کلمه مینویسی میگه 400 تومان میخاد تو هم اون عکس رهبر رو بردار ابروشون رو بردی

تصویر نمایه‌ی ‌Max Verstappen (1+1+1)‌
@yoyomate123321 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
داریم میبینیم نخبگان چه اپایی ساختن😂#اینترنت

در پاسخ به و
نخبگان حتی حال نداشتن وقتی که همه چیز کپی پیست میکنن یه ذره ویجت رو هم عوض کنالان من بخش ویجت نگاه میکنم سوپر اپلیکیشن های ایتا وچتزی با تلگرام مو نمیزنه، حتی اسم نمونه هاهم مشابه:doge,donald,kate,nick,rexنخبه های سروش یه ذره باهوش تر بودن اسامی ایرانی جایگزین کردن ولی دیزاین وشمایل هنوز همونه :)

@ali_scary25 خرداد 1405
در پاسخ به و
میخوام 24 ساعت روز توی یوتیوب باشم و از منابعش استفاده کنم، آپارات به درد سگ نمیخوره. به تو چه ربطی داره حالا هم دهنتو ببند. #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #نه_به_اینترنت_طبقاتی #اینترنت_آزاد