تو سگ کی باشی که نیاز بقیه رو بهشون بگی؟؟ الان میشه به تو نفهم بگیم ما نمیزاریم شما پیتزا بخورید چون خارجیه چون پیتزا ساخت ایتالیاست،نفهم بی عقل از مغز بخواه فسفر بسوزونه
من به اپ های خارجی نیاز دارم دیگه بسه وصل کنید 70 و نمیدونم چند روز گذشتنمایش گزارش
@user170910028799647868621 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتو سگ کی باشی که نیاز بقیه رو بهشون بگی؟؟ الان میشه به تو نفهم بگیم ما نمیزاریم شما پیتزا بخورید چون خارجیه چون پیتزا ساخت ایتالیاست،نفهم بی عقل از مغز بخواه فسفر بسوزونه
@JasMI21 اردیبهشت 1405در پاسخ به ونمیدونم شاید بخوام ببینم بقیه جهان چه خبره؟ آزادی بیان داشته باشم؟ بتونم راحت ازشون استقاده کنم بدون اینکه باگ بخوره؟البته درست میفرمایین اصلا به برنامه های خارجی نیاز نیست تا وقتی که سوپراپلیکیشن بله و روبیکا و.. هست!#اینترنت #اینترنت_آزاد
@Motalebeinternet21 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتوام میشه بگی چرا تا وقتی نون هست و میتونی نون خالی بخوری میری از مغازه تخم مرغ و سوسیس و برنج و مرغ میگیری نونم هست دیگه با نونم میشه سیر شد 😂
@user17682966373621 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومیشه شما به من بگید با چه کوفتی میشه ترید کرد، برنامه نویسی کرد پژوهش کرد ، مقاله خوند و آغای سرباز ولایت .....وقتی دهنو باز میکنی قبلش یه تفکری هم بکن همون نخبگان کشور رو هوا نخبه شدن یا تو شکم ننشونجالب اینه تو همه شما قماش یه چیز مشترکه آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند
@Itsmi21 اردیبهشت 1405در پاسخ به ونخیر 73 روز زندگیم دیگه مثل سابق عادی نیست ونمیگذره چطور اپارت رو میشه با یوتیوب که توش در سراسرجهان مردم ویدیو میزارن و ارتباط برقرار میکنن مقایسه کرد چطورمیشه اون هزاران سایتی که میشد مستقیم بهدمحتوای بین المللی وجامع وصل بود رو جایگزین کردچطور میشه سرچ کرد الان بیشتر قابلیت گوگل هم قطع #اینترنت
@Itsmi21 اردیبهشت 1405در پاسخ به وبقول یکی از کاربران همینجا ماهیت اینترنت ارتباط بین الملل الان 70 روز هیچ ارتباطی با بیرون از این کشور نداریم این چیزی که داریم یک بستر محدوده چطور یک شبکه جهانی رو با یک محیط بسته و محدود میشه مقایسه کرد #اینترنت_آزاد
@r999198721 اردیبهشت 1405در پاسخ به واولا به کسی ربطی ندارد من از چه اپی استفاده میکنم دوما الان مثلا میگی چرا پیامرسانی که توش نمیتونی فایلی با حجم بیش از ۲۰ مگ بفرستی و قطعی داره و کپی بی ارزش از اپای خارجی هستن بقیشون هم عین همونن استفاده نمیکنم؟خیلی از چیزا هم جایگزین ندارن فکر نکن اینترنت همش چت کردن و فیلم دیدنه
@toast398483521 اردیبهشت 1405در پاسخ به و🤣اینو باش که هنو فک میکنه برنامه های (نخبگان)ایرانی به دردی میخوره روزانه بیست بار به طور اتفاقی روبیکام دچار قطعی میشه بله و سروش هم که یا کال هاشون یه مشکلی داره ربات های ایرانی هم که سازنده هاش صد در صد پول نیازن دو تا کلمه مینویسی میگه 400 تومان میخاد تو هم اون عکس رهبر رو بردار ابروشون رو بردی
@new_member_of_farsnews_circus4 خرداد 1405در پاسخ به ونخبگان حتی حال نداشتن وقتی که همه چیز کپی پیست میکنن یه ذره ویجت رو هم عوض کنالان من بخش ویجت نگاه میکنم سوپر اپلیکیشن های ایتا وچتزی با تلگرام مو نمیزنه، حتی اسم نمونه هاهم مشابه:doge,donald,kate,nick,rexنخبه های سروش یه ذره باهوش تر بودن اسامی ایرانی جایگزین کردن ولی دیزاین وشمایل هنوز همونه :)
@ali_scary25 خرداد 1405در پاسخ به ومیخوام 24 ساعت روز توی یوتیوب باشم و از منابعش استفاده کنم، آپارات به درد سگ نمیخوره. به تو چه ربطی داره حالا هم دهنتو ببند. #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #نه_به_اینترنت_طبقاتی #اینترنت_آزاد