@user1765528949511 ساعت پیشدر پاسخ به وآقای قالیباف بخدا هیچکاره هستند در این مذاکرات کجا رو امضا کردند بهم بگو هرچی فریاد داری سر رییس جمهور بزن چون ایشون امضا کردند چون پزشکیان به اقای قالیباف پیشنهاد دادن برن مذاکره وگرنه اگر رییس جمهور میرفت از سر ذوق چنان ونس رو بغل میکرد که انگار ده ساله همدیگر رو میشناسند