مردم نه نگران قیمت دلار هستند نه نگران گرانی و نه نگران اختلال بانکی.کارتون رو بکنید
@Sahel203 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم نه نگران قیمت دلار هستند نه نگران گرانی و نه نگران اختلال بانکی.کارتون رو بکنید
@EngforIRAN3 ساعت پیشنگران نباشیم؟! اختلال کارت به کارت رو رفع کنید دیگه...چند روز پیش درست شده بود مجدد امروز مشکل پیدا کرده..واریز به حسابها که دو هفته ست مختل شده..درِ این بانک ملی و صادرات رو گل بگیرید
@Mehdihassani2 ساعت پیشدر پاسخ بهمن ماندم این جناب همتی دیگه باید چه حرکتی بزند که شاید بلکم برخی متوجه ناکارآمدی ایشان باشند !!دجهت قانع شدن آقایان باصطلاح مسئول دارایی و اموال ملت به فنا رود کفایت می کند!!!
@Amirmahdi_IR2 ساعت پیشدر پاسخ بهخب جدید را بخوانیدhttps://farsnews.ir/Amirmahdi_IR/1782567408030943862سقف آبونمان تلفن ثابت ۴۵ درصد افزایش یافت
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با تصویب مصوبهای جدید، سقف تعرفه حق اشتراک (آبونمان) ماهانه تلفن ثابت را ۴۵ درصد افزایش داد. این تصمیم در راستای اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، با استناد به مصوبه شورای رقابت و با در نظر گرفتن نرخ تورم خدمات تلفن ثابت در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ اتخاذ شده است.نمایش گزارش
@Power_Progress_Pride2 ساعت پیشتا زمانیکه نت آمریکایی بر کشور خیمه زده، حملات سایبری، اغتشاشات و ترور هست.نت ساخت آمریکا (با نام فیک "نت بین الملل") و زیر کنترل آژانس امنیت ملی NSA است.اگر امنیت و ثبات میخواهید: نت ملی جایگزین.بیزنسها داخلی با پلتفرمهای داخلی. نت آمریکایی زیر نظر اطلاعات با مجوز برای پژوهش، تجارت...
@user1757218874312 ساعت پیشسر مردم را گرم کرده اند با مذاکرات، قیمت ها را مرتب افزایش می دهند از نان گرفته تا .هیچ نظارتی هم نیست!اساسا نمی خواهند باشه.همه چیز را بر مبنای قیمت دلار و قیمت جهانی حساب میکنند،رئیس جمهور در باره پرداخت ارز ترجیحی گفت بجای اینکه ما سوبسید را بدهیم به اول خط می دهیم به آخر! شاید صدای مردم را.
@user17091005746594929462 ساعت پیشدر پاسخ بهکارت ها کار نمی کنه واقعا مردم الاف میشن. من فقط بانک ملی دارم حتی نتونستم نون بخرم چیکار کنیم حقوق بگیریم حقوقا مون در بانک ملی واریز میشه🥲
@Mohst1 ساعت پیشدر پاسخ بهنگران نباشیم؟دو هفتست پول ملت تو این چند تا بانک بانک گروگان گرفته شده هرجای دنیا چنین اتفاقی حتی واسه ۲ ۳ روز رخ میداد کل سیستم مدیریتی بانکی رو کنار میذاشتناینجا با گذشت دو هفته در کمال پررویی فقط حرف درمانی میکنن و وعده های پوچ میدن.
@Pedramsoheylifar1 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفا بانک ملی رو درست کنید واقعا فکر نمیکنید مردم کار و زندگی دارن؟ عجب مسئولین بی مسئولیتی داریم
@user17091000707614715701 ساعت پیشدر پاسخ بهسوال جدی اینه که چرا برای بانکهای وابسته به فتنه گران هیچ اتفاقی نمی افته هیچ وقت. نکنه در این مورد هم با کدخدایانشان هماهنگ هستند. حتی آشوبگران کودتاچی هم به بانکهای اینها مخصوصا پاسازگاد و سامان و اقتصاد نوین حمله نمی کردند؟! شما تعجب نمی کنید. جالا هم آشوب هکری دامان بزرگترین بانکهای کشور را گرف
@user1708416375521 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم نگران سلامتی مسئولان هستند مخصوصا مسعود و ناصرخان خیلی کار طاقت فرسا و شبانه روزی می کنند و از خواب و خوراک افتادند جهادی فی سبیل الله بی ادعا خالصانه