حضور حماسی مردم بهمئی در ۲۲ بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، حضور گسترده و پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی باشکوه یومالله ۲۲ بهمن را تجلی بصیرت، ولایتمداری و وفاداری عمیق به آرمانهای انقلاب اسلامی دانست.
سرهنگ مهدی غلامینژاد، عصر روز چهارشنبه ۲۲ بهمنماه در گفتوگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: حضور آگاهانه و انقلابی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، نماد روشنی از وحدت ملی و پشتیبانی مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.وی افزود: حضور پرشور مردم خداجوی، متدین و انقلابی شهرستان بهمئی در این مراسم ملی، بار دیگر نشان داد که انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۷ سال، همچنان زنده، پویا و برخوردار از پشتوانه عظیم مردمی است.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: این حضور گسترده، بیانگر تجدید عهد مردم ولایتمدار بهمئی با آرمانهای امام راحل (ره) و اعلام تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) بود.غلامینژاد خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بهمئی، پاسخی قاطع و معنادار به توطئهها و فضاسازیهای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود و نشان داد مردم این شهرستان در هر شرایطی پای نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستادهاند.
18:18 - 22 بهمن 1404