سلامت جامعه با مشارکت همه دستگاهها محقق میشود
فرماندار بهمئی با تأکید بر اینکه سلامت جامعه تنها در سایه مشارکت و همافزایی همه دستگاهها و نهادها محقق میشود، گفت: توجه به سلامت عمومی و جوانی جمعیت باید به یک رویکرد اولویتدار در تصمیمگیریها و برنامهریزیهای ادارات تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، لطفالله ایرمی عصر روز شنبه ۱۱ بهمنماه در هشتمین مجمع سلامت شهرستان بهمئی اظهار کرد: سلامت جامعه صرفاً به بخش درمان محدود نمیشود، بلکه مستلزم همکاری و همافزایی همه دستگاهها و نهادهای فرهنگی، اجتماعی و اجرایی است.وی با تأکید بر اهمیت موضوع جوانی جمعیت افزود: جوانی جمعیت یک مسئله ملی و راهبردی است و همه دستگاهها و آحاد جامعه باید در تحقق این هدف، نقش و مسئولیت خود را بهدرستی ایفا کنند.فرماندار بهمئی با اشاره به نقش مؤثر ادارات شهرستان در ارتقای سلامت عمومی تصریح کرد: ادارات و نهادهای اجرایی باید در تصمیمگیریها و برنامهریزیهای خود، موضوع سلامت و جوانی جمعیت را در اولویت قرار دهند و با اجرای برنامههای فرهنگی، حمایتی و اجتماعی، زمینه رشد جمعیتی سالم، پویا و بانشاط را فراهم کنند.ایرمی در پایان خاطرنشان کرد: هشتمین مجمع سلامت بهمئی فرصت مناسبی برای تقویت همافزایی و تعامل میان دستگاههاست تا مطالبات و دغدغههای سلامت مردم، بهویژه نسل جوان، با جدیت بیشتری پیگیری و محقق شود.
19:01 - 11 بهمن 1404