فرمان خونخواهی امام

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَپیام مهم رهبر معظم انقلاب در سالگرد شهادت دکتر بهشتی و روز قوه قضاییه فصل نوینی در خونخواهی امام شهید و همه شهدای دو جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونی علیه ملت ایران به خصوص شهدای دانش آموز در میناب و لامرد و دانشمندان و رزمندگان و سرداران و مردم بی گناهی است که به دست شقی ترین اشقیا شهید شدند و این گرگ صفتان به این خونخواری خود افتخار هم می کنند. ترامپ کودک کش مرتب به قتل سردار رشید ایرانی حاج قاسم سلیمانی اشاره می کند و به این جنایت هولناک افتخار می نماید.قطعا ترامپ کودک کش و نتانیاهو جنایتکار در صف اول این خونخواهی هستند و بر همه مسلمانان جهان واجب است که در صورت امکان زمین را از لوث وجود چنین شیاطینی پاک کنند.جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه، دستگاه های نظامی و امنیتی در داخل و خارج از کشور از خون امام شهید نخواهند گذشت تا تقاص کامل گرفته نشود. صدها ترامپ و نتانیاهو باید کشته شوند تا تقاص قطره ای از خون رهبر و قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی باشد.#یا_لثارات_الخامنه‌ای #جنگ_رمضان#نبرد_آخر#خونخواهی#قائد_شهید#میناب۱۶۸
14:32 - 7 تیر 1405

4 بازنشر5 واکنش
36٫5k بازدید