اصلا کاسبی با خون مردم رو متوجه نمیشن! حتی یک نفرهم خیلی زیاده!
@Ji_Sir4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسجاد منصوری لطفا این پست رو پاک کن به احترام خون کشته شدگان چه از ما باشن چه نباشن
@user1768136816314 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشما بگو تو دو روز ده نفر کشته شدن بازم آمار تلخیه. دولت باید مشخص کنه چند نفر به چه نحوی در چه ساعتی در چه مکانی کشته شدن چرا برای مامورین دوربین ثبت وقایع نمیذارید و تصاویر محل نگهرداری بازداشتی هار از لحظه دستگیری تا رسیدگی و تشکیل پرونده که قانونا باید تا ۲۴ ساعت باشه منتشر نمیکنید که حرفی نباشه؟
@SalahedDin4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتک تک افراد حق زندگی داشته و باید حتی اگر ادعای 10 کشته هم دارید، از اول تا آخر توضیح دهید.
@torab4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما چهل روز جنگیدیم حدود سه هزار نفر شهید دادیم بعد این احمق ها برا دو شب آمار پنجاه هزار نفر میدن! همون آمار دوهزار و چهار صد نفر هم خیلی زیاده و مشخصه دشمن با ورود تروریست ها به ایران چه برنامه بزرگی برا کودتا و کشتار مردم داشته ولی اینکه یه عده آمار پنجاه هزار نفر رو باور میکنن از سادگیشونه!
@torab4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهباید اعتراف کرد دشمن برنامه دقیقی برا ایران داشت و کودتای دی خیلی ها رو به نظام و ایران بدبین کرد! این مسائل یه ذره پیچیدگی داره و خیلی از ذهن ها نمیتونه راحت تحلیل کنه. دشمن اول بازار مالی و اقتصادی ما رو بهم ریخت بعد مردم رو به خیابان آورد و در نهایت تروریست ها رو اجیر کرد و اون جنایت رو رقم زد!
@user17091005548468291624 اردیبهشت 1405من ریشه رو در اقتصاد و تحریم و رسانه میبینم و حتی ۱ نفر باعث تاسف استایران در ۸ سال جنگ با عراق در جبهه ۱۵۰ هزار شهید داددر دو روز یا دو تا عصر و زمان ۴ ۵ ساعت ۵۰ هزار کشته ؟ ! ۱۰ هزار نفر برای تهران و چند شهر بزرگ کنار بزاریمایران ۴۰۰ تا شهر داره میانگین هر شهر ۱۰۰ نفر! دروغ هر چی بزرگتر ..
@Nikche4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینها شرم نمیکنند از این همه دروغگویی، سال ۹۸ هم میگفتند ۱۵۰۰ نفر کشته شدند!
@AmiirHm4 اردیبهشت 1405چه یک نفر چه هزار نفر، بدون گناه و بدون اینکه حقش باشه، کشته بشه یعنی ظلم اتفاق افتادهالحمدلله تو کشور ما هم اکثرا میدونن از نظر دین اسلام ظلم چه گناه بزرگی هستطرفداران پهلوی که تکلیفشون معلومه، به دنبال سواستفاده از این فاجعه تلخ دی ماه هستندولی انتظار داریم تو کشور اسلامی به راحتی ظلم نشه
@user17091017743303462426 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسرآمارباربع پهلوی چانه میزنید اتفاق یک تراژدی بزرگ بود حتی هزارنفرباشد