هلاکت و جراحت چند نظامی صهیونیست در جنوب لبنان

رسانه‌های عبری اعلام کردند که در نتیجه درگیری‌ها در جنوب لبنان با نیروهای حزب‌الله، چندین نظامی صهیونیست کشته و زخمی شده است.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ رسانه‌های عبری از وقوع حادثه امنیتی دشوار برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان خبر می‌دهند.پایگاه خبری عبری «حدشوت بزمان» گزارش داد که لحظاتی پیش چندین نظامی صهیونیست مجروح از جنوب لبنان با بالگرد به بیمارستان رمبام در حیفا انتقال یافتند.این رسانه عبری افزود که در پی درگیری‌ها در منطقه بیت یاحون در جنوب لبنان با نیروهای حزب‌الله، نظامیانی از تیپ ۶۷۹ ارتش اسرائیل زخمی شدند که جراحت دو نفر از آنها بسیار خطرناک گزارش شده است.حدشوت‌ بزمان‌ تصریح کرد طی ساعات آتی احتمالاً عملیات هوایی بیشتری با بالگرد برای انتقال نظامیان صهیونیست به بیمارستان رمبام‌ انجام خواهد شد.برخی منابع از انفجار مین ضد نفر در شهرک بیت‌حانون‌ در مسیر نظامیان صهیونیست و درگیری‌ آنها با نیروهای حزب‌الله خبر می‌دهند.این در حالی است که برخی رسانه‌ها از هلاکت دستکم یک نظامی صهیونیست خبر می‌دهند.شبکه المنار هم لحظاتی پیش گزارش داد که ارتش اسرائیل مناطق بین دو شهرک برعشیت و بیت یاحون را با ۱۰ گلوله توپخانه‌ای هدف قرار داد؛ این حملات هم‌زمان با عملیات تیراندازی و‌ تلاش برای پیشروی به سمت ارتفاعات علی الطاهر انجام شد.رسانه‌های لبنانی همچنین از حمله صهیونیست‌ها با بمب فسفری به شهرک برعشیت خبر می‌دهند.رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته بارها آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرده است.#لبنان#حزب_الله#رژیم_صهیونیستی
23:50 - 4 تیر 1405
بین‌الملل
غرب آسیا
محور مقاومت

2 بازنشر6 واکنش
13٫7k بازدید



5 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Arya‌
@user1779895883371 ساعت پیش
به امید هنگامه طوفان هلاکت عاملان شر مطلق فاسد و کفر در سرزمین امیرالمومنین! لطفا حمایت کنید و دوستان مرتبط با عزمی الهی پیگیری کنیدhttps://farsnews.ir/user177989588337/1781042932751924279
تصویر نمایه‌ی ‌Arya‌
Arya

@user177989588337  •  20 خرداد 1405

با توهین‌کنندگان به مقدسات مردم برخورد کنید
مطالبه

درخواست اشد مجازات برای هتاکان به مقدسات اسلامی در فضای مجازی

حبس دشنام‌دهنده به پیامبر از مباحث فقهی و حقوقی مربوط به حقوق زندانی و درباره حکم زندانی‌کردن کسی است که نسبت به پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) ناسزا می‌گوید. امامیه اتفاق دارند که دشنام‌دهنده به پیامبر اکرم یا یکی از معصومان (علیهم‌السّلام) حتی فاطمه زهرا (سلام‌اللّه‌علیها) واجب القتل است و در این زمینه روایات زیادی وارد شده است. — ماده ۵۱۳، قانون مجازات اسلامی ایران هر کس به مقدسات اسلام یا هر یک از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) اهانت نماید اگر مشمول حکم ساب النبی باشد اعدام می‌شود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد. ‎ با توجه به هتاکی مداوم و هدفمند عناصر اسلام ستیز در فضای مجازی به ساحت مقدس این آیین الهی و الوده کردن قلب اجتماع به نارسایی و سیاهی ، ضرورت مقابله قهر آمیز و همراه با حدود شرعی بر تمام مسلمانان واجب است . بدون شک سکوت و خاموشی دستگاه های قضایی و امنیتی نسبت به این سیاهی بزرگ تسهیل کننده این فساد بزرگ اجتماعی می باشد و تباه کننده دنیا و آخرت تمام افراد است. اگر فساد و رشوه و اگر تورم و گرانی و ... را تحمل کردیم ، اگر ربا خواری را پشت چشم نهادیم ، اما اینبار از این مهم نخواهیم گذشت ، اقایان رسماً دین ما را هدف گرفته‌اند سکوت و بی عملی تا کی؟ حضرات مراجع تقلید و برادران و خواهران دلسوز در دستگاه‌های امنیتی به داد اسلام برسید! بدون شک هیچ وسیله تبلیغاتی و اقناع وجود ندارد الا ایجاد وحشت در دل لذت‌جویان از ظلم و بیداد ، از این رو خواهشمندم حتی شده چند ده نفر را حداقل گوشمالی دهند ، بخدا کاری ندارد شناسایی چند حساب کاربری داخلی اینستاگرام یا پیگیری دیپلماتیک برخی از آنها. بدون شک در انحرفات اجتماعی امتحانی بزرگ نهفته و رسالت ما گاهی تنها آن است که وظیفه خود را انجام دهیم .

دفتر مراجع عظام تقلید، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، سازمان اطلاعات سپاه، امنیتی سپاه عملیات بسیج، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی قوه قضاييه، #پلیس_فتا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17091004978363656961 ساعت پیش
در پاسخ به
مگه مذاکراتی ها نگفتن رفتیم سوئیس تا افراد کمتری کشته بشن اگه نمیرفتیم آتش بس پایدار نمیموند؟الان این تیتر چی میگه؟

@Vahid63ja1 ساعت پیش
در پاسخ به
انشاالله خداوند یار و یاور حزب‌الله لبنان باشد.واقعا روزهای سخت و عاشورایی دارند.خداوند هم نگذره از کسایی که باعث شده اند این عزیزان را اینطور تنها بگذاریم..

تصویر نمایه‌ی ‌حی علی الاصول‌
@Abbas_N1101 ساعت پیش
در پاسخ به
الحمدالله که مقاومت بدون توجه به نامردی شعام و قالیباف و عراقچی کار درست رو انجام میدن! ان شالله بزودی جنگ عزتمندانه مارو از توافق ذلت بار قالیباف و وفاقی ها نجات میده به یاری امام زمان

@user17384359334442 دقیقه پیش
بعد تشییع میزنیم خارو...... اسرائیل پیوند میدیم