نمایندگان حزب‌الله: دولت لبنان از امتیازدهی رایگان به اسرائیل دست بردارد

فراکسیون وفاداری به مقاومت بار دیگر ضمن اعلام مخالفت با مذاکرات مستقیم دولت لبنان با رژیم صهیونیستی، نسبت به تبعات آن بر حاکمیت ملی و گسترش اختلافات داخلی هشدار داد.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با تمجید از فداکاری‌های بزرگ مجاهدان مقاومت و خانواده‌های آنها، تصریح کرد که حزب‌الله از موضع تاریخی و درخشان ایران در حمایت از لبنان تقدیر و تشکر می‌کند.این فراکسیون تصریح کرد هیچ‌کس همانند ایرانی‌ها اعم از دولت، مردم و نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی‌شان سزاوار تشکر نیست چرا که آنها امنیت، رفاه و منافع راهبردی عالی خود را در حمایت از لبنان و برای دفع تجاوزات از آن به کار گرفتند و این موضع‌گیری شجاع ایران موجب تحمیل آتش‌بس در لبنان علیه جنایتکاران صهیونیست و متحد آمریکایی آنها شد و معادله جدیدی را در منطقه و نیز جهان برقرار ساخت.نمایندگان حزب‌الله تاکید کردند: از مقامات دولت لبنان می‌خواهیم فرصت حمایت ایران را که دشمن صهیونیستی را وادار به برقراری آتش‌بس کرد، غنیمت بشمارند و بر ادامه رویکرد اشتباه خود پافشاری نکنند؛ رویکردی که چیزی جز ارائه امتیازدهی رایگان به دشمن و گسترش شکاف داخلی میان لبنانی‌ها به همراه نداشته است.فراکسیون وفاداری به مقاومت بار دیگر مخالفت خود را با مذاکرات مستقیم با اسرائیل اعلام کرد و نسبت به خطرات هرگونه تعهدی که به رژیم [اسرائیل] امتیازاتی به زیان حاکمیت لبنان بدهد، هشدار داد.
این فراکسیون وابسته حزب‌الله در پایان تصریح کرد که هیات حاکمه لبنان باید بر لزوم عقب‌نشینی کامل و فوری دشمن از اراضی اشغالی، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و توقف هرگونه تجاوری پافشاری کند و موارد غیر از این مربوط به خود لبنانی‌هاست و ربطی به طرف‌های خارجی ندارد.با وجود پافشاری مقامات دولتی لبنان بر مذاکرات مستقیم با اسرائیل، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با اشاره به تغییر شرایط و تفاهم‌نامه آتش‌بس میان واشنگتن و تهران، اظهار داشت که مذاکرات با بیروت در آستانه فروپاشی است.اذعان این مسئول صهیونیست درباره شکست مذاکرات مستقیم با دولت لبنان در حالی است که نواف سلام(نخست‌وزیر) و جوزف عون (رئیس جمهور لبنان) با قدرنشناسی از تلاش‌های ایران و گنجاندن موضوع توقف جنگ در لبنان در بند نخست تفاهمنامه همچنان مدعی هستند که هیچکس نباید به نیابت از بیروت مذاکره کند.دولت لبنان طی پانزده ماه مذاکرات با رژیم صهیونیستی پیش از جنگ جاری و نیز طی مذاکرات مستقیم با اشغالگران در آمریکا نتوانست حتی از حملات صهیونیست‌ها به ارتش لبنان جلوگیری کندو صرفا این مذاکرات به محلی برای امتیازدهی یکطرفه دولت لبنان به اسرائیل تبدیل شده است.#لبنان#حزب_الله#دولت_لبنان#آمریکا#رژیم_صهیونیستی
17:48 - 4 تیر 1405
بین‌الملل
غرب آسیا
محور مقاومت




3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌9**8136‌
@ResaneMeliRadio1 ساعت پیش
در پاسخ به
نمایندگان حزب‌الله: دولت لبنان از امتیازدهی رایگان به اسرائیل دست بردارد!ملت مبعوث شده : دولت ایران از امتیازدهی رایگان به آمریکا دست بردارد!امان از دست منفعت جناحی ، که منافع ملیمتاسفانه همیشه قربانی آن می‌شود😔

@user170910052741738698257 دقیقه پیش
دولت لبنان، مثل این نفوذی های داخلی هست که هر روز میخوان به آمریکا امتیاز بدن. با ساخت بمب اتم هم مخالفت میکنند.باید ما این نفوذی ها رو بکشیم. وگرنه همه چیزمون رو تقدیم آمریکایی ها میکنند.#باید_بمب_اتم_بسازیم

تصویر نمایه‌ی ‌203***8‌
@ommateemam56 دقیقه پیش
در پاسخ به
کشورها بدون حذف غربزده ها آزادی نخواهند داشت و برده صهیون آمریکایی اسرائیلی هستند....