نمایندگان حزبالله: دولت لبنان از امتیازدهی رایگان به اسرائیل دست بردارد!ملت مبعوث شده : دولت ایران از امتیازدهی رایگان به آمریکا دست بردارد!امان از دست منفعت جناحی ، که منافع ملیمتاسفانه همیشه قربانی آن میشود😔
@ResaneMeliRadio1 ساعت پیشدر پاسخ بهنمایندگان حزبالله: دولت لبنان از امتیازدهی رایگان به اسرائیل دست بردارد!ملت مبعوث شده : دولت ایران از امتیازدهی رایگان به آمریکا دست بردارد!امان از دست منفعت جناحی ، که منافع ملیمتاسفانه همیشه قربانی آن میشود😔
@user170910052741738698257 دقیقه پیشدولت لبنان، مثل این نفوذی های داخلی هست که هر روز میخوان به آمریکا امتیاز بدن. با ساخت بمب اتم هم مخالفت میکنند.باید ما این نفوذی ها رو بکشیم. وگرنه همه چیزمون رو تقدیم آمریکایی ها میکنند.#باید_بمب_اتم_بسازیم
@ommateemam56 دقیقه پیشدر پاسخ بهکشورها بدون حذف غربزده ها آزادی نخواهند داشت و برده صهیون آمریکایی اسرائیلی هستند....