الحوثی: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم

رهبر انصارالله با دعوت از کشورهای مشرف به دریای سرخ برای اتخاذ موضعی مشترک درباره فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه تاکید کرد که یمن در قبال هرگونه حضور و استقرار صهیونیست‌ها در سومالی‌لند دست روی دست نخواهد گذاشت.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن طی سخنرانی به مناسبت عاشورای حسینی اظهار داشت که امت اسلامی در رویارویی با سردمداران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل عزم و اراده خود را از ایمان، نور قرآن و امام حسین(ع) می‌گیرد فارغ از اینکه حجم فداکاری‌ها و هزینه‌ها چه اندازه باشد.الحوثی افزود که اهداف شیطانی سردمداران کفر در آمریکا اسرائیل و اقدامات آنها از جمله آنچه در حق مردم فلسطین و ملت‌های اسلامی انجام داده‌اند، نشان می‌دهد که آنان شرّی مطلق برای همه جوامع بشری هستند.وی گفت که هیچ راه خلاصی از گروه شیطان جز با مقابله با طغیان آنها وجود ندارد؛ و مسئولیت امت، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر است.رهبر معنوی انقلاب یمن تصریح کرد: پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان امت اسلامی را تبریک می‌گوییم؛ این پیروزی، برای تمام محور جهاد و مقاومت در یکی از مراحل مهم رویارویی، پیروزی‌ای مهم به شمار می‌آید.سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: ما در هماهنگی مستمر با برادران خود درباره هرگونه دور جدید [از رویارویی] هستیم و در انجام وظیفه خود در برابر تشدید تنش و تجاوزات در هر میدانی به‌ ویژه غزه تردید نخواهیم کرد.وی گفت: ما با نهایت دقت و اهتمام تحولات اوضاع در خاک سومالی‌لند و اقداماتی را که دشمن اسرائیلی با هدف تسلط بر خلیج عدن، باب‌المندب و کنترل دریای سرخ انجام می‌دهد، زیر نظر داریم و از کشورهای مشرف به دریای سرخ می‌خواهیم موضعی مشترک درقبال فعالیت‌های دشمن داشته باشند، یمن در خصوص هرگونه تمرکز و استقرار اشغالگران صهیونیست در سومالی دست رو دست نخواهد گذاشت.
رهبر انصارالله در ادامه افزود: ما در هر زمانی برای هدف قرار دادن هرگونه فعالیت دشمن اسرائیلی در سومالی‌لند اقدام خواهیم کرد و خواهان حمایت از سومالی در برابر حملات اسرائیل هستیم می‌کنیم؛ اقدامی که نقض حاکمیت سومالی و خطری برای منطقه به شمار می‌آید.سید عبدالملک گفت: ما ادامه تجاوز، اشغال و محاصره آمریکایی ـ سعودی را نخواهیم پذیرفت و در چارچوب مظلومیت خود، برای رهایی از آن با همه ابزارهای مشروع حرکت خواهیم کرد تا مردم ما از آزادی، استقلال و زندگی همراه با کرامت برخوردار شوند.منطقه جدایی‌طلب سومالی‌لند طی روزهای گذشته سفارت خود در قدس اشغالی را افتتاح کرده و روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده است.
17:20 - 4 تیر 1405
بین‌الملل
غرب آسیا
محور مقاومت

3 بازنشر11 واکنش
27٫6k بازدید



8 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
@Jamkaran_313_613 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
فاتح

@Jamkaran_313_61  •  3 ساعت پیش

افزایش چشمگیر بودجه نظامی اسرائیل پس از جنگ با ایران!

وزیر جنگ اسرائیل: جنگ اقتصادی علیه ایران از جبهه‌های مهم نبرد استیسرائیل کاتس:نتانیاهو تصمیم گرفته است معادل ۱۲ میلیارد دلار به بودجه امنیتی این رژیم در ۱۰ سال آینده اضافه کند.پ ن:چطور جنگ اقتصادی هست که بودجه نظامی خود را افزایش میدهند؟!درمقابل مسئولین ما...
۳ MB
۵ MB

@Alikmteh3 ساعت پیش
در پاسخ به
سید عبدالملک مرررد به شما میگن که عزت و دینت را بخاطر مذاکره با یزیدیان از دست ندادی.خدا قوت برادر ❤️نثار سلامتی این مرد بزرگ صلوات محمدی

@elm42002 ساعت پیش
در پاسخ به
چون در جنگ فیزیک شکست خوردن رفتن سومالی لند که پروژه امارات جدید رو اونجا کلید بزن ..مطمعا اگر بخواید باهشون برخورد سخت و نظامی کنید .. فرار میکنن

@ya_allah2 ساعت پیش
در پاسخ به
درود بر سید و رزمندگانی انصالله یمن.یاوران امام زمان (عج)

@user17091016823047915871 ساعت پیش
در پاسخ به
باید جلوشون گرفت،

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed31 ساعت پیش
آمریکا و دوستانش قراره که یک رژیم صهیونیستی دیگر بنام سومالی لند را در ساحل مشرف به دریای سرخ و باب المندب راه اندازی کنند

@user17384359334443 دقیقه پیش
در پاسخ به
سریعا نیروی مقاومت سومالی رو آموزش بدیم و تجهیز کنیم ، یمن واقعا برکت مقاومت شد

@user17516723048610 دقیقه پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  5 ساعت پیش

وقت آن رسیده به خدمت دیگر دشمنان نیز برسیم
پیشنهادها

مسئولان ، این دشمن ها را نیز مثل دیگر دشمن ها از پای درآورند

مسئولان محترم تا به حال با قدرت دشمن را سر جایشان نشانده اند و حالا وقت آن رسیده ، دیگر دشمن ها را نیز با اقتدار و صلابت از پای درآورند. چند نمونه از این دشمن ها را که باید با آن مقابله اساسی کنیم را در زیر عنوان میکنیم: فقر ، احتکار ، گرانفروشی ، فریب و نیرنگ ، اختلاس و دزدی ، جهل ، جنگ ، ناترازی ها ، کسری بودجه ، بودجه خواران ، استعمار شرق و غرب ، حقوق نجومی بگیران ، ترک فعل کنندگان ، وعده توخالی دهندگان ، چاپ پول کنندگان ، بودجه ناتراز کنندگان ، تورم سازان ، وابسطه کنندگان ، رانت خواران ، رشوه خواران ، مال اندوزان ، بدعهدان ، دروغگویان ، اقتصاد رانتی ، هوای ناپاک ، دستگاه های تصمیم گیر موازی ، بوروکراسی اداری بیش از حد ، کاغذ بازی اضافی ، اجاره نشینی ، وابستگی به غرب و شرق ، تنفر ، کینه و نفرت ، تفرقه اندازان ، منفعت طلبان ، بانک های ربوی ، وام گیرندگان نجومی ، امضاهای طلائی ، گرانی دلار ، تکبر و غرور ، ساده اندیشی اقتصادی ، مشاوران نابلد و بازار سرمایه جامانده از دیگر بازارها.... این دشمن ها را نابود سازید.

قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، رئیس بانک مرکزی، وزرا ، معاونان ،مشاوران، اصحاب رسانه، کلیه تصمیم گیران، بازرسان و ناظران و سازمان ها و ارگان های نظارتی، کلیه مردم در میدان و صحنه، آحاد مردم و اجتماعات و احزاب، فروشندگان کالا و خدمات

0
100
گزارش از مطالبه