مسئول ایرانی: دوستان لبنانی خود را هرگز تنها نمی‌گذاریم

در پی اعلام بسته شدن تنگه هرمز به عنوان گام اولیه در واکنش به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، مسئولی ایرانی به شبکه المیادین گفت که جمهوری اسلامی به هیچ عنوان دوستان خود در لبنان را رها نخواهد کرد.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ شبکه المیادین به نقل از منبع امنیتی سیاسی بلندپایه ایرانی اعلام کرد که جمهوری اسلامی هرگز دوستان خود در لبنان را تنها نخواهد گذاشت.وی گفت که آمریکا به تعهد خود در قبال لبنان عمل نکرده و این موضوع از نظر تهران «کاملاً غیرقابل قبول» است.این مسئول ایرانی تاکید کرد که «میدان و دیپلماسی کاملاً با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند»منبع مذکور در پایان هشدار داد که «فرصت موجود بسیار محدود و مشخص است.»در پی اعلام مسدود شدن تنگه هرمز از سوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و اتخاذ گام‌های بعدی در صورت تداوم تجاوزات اسرائیل به لبنان، مقامات رژیم صهیونیستی از توقف عملیات ارتش این رژیم در جنوب لبنان خبر دادند. شبکه ۱۲ اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو و کاتز(وزیر جنگ این رژیم) به ارتش دستور داده‌اند بدون عقب‌نشینی از مواضع اشغالی، تمامی عملیات در جنوب لبنان را متوقف کنند. قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا ساعاتی پیش اعلام کرد: نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. #لبنان #حزب_الله #رژیم_صهیونیستی #آمریکا #ایران
19:26 - 30 خرداد 1405
بین‌الملل
غرب آسیا
محور مقاومت




1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904361 روز پیش
در پاسخ به
#به‌نظررهبری‌برگردید شما باید ازولی فقیه اطاعت کنید وتنگه رو باز نکنیدتاایشان دستور بدن به نتیجه مذاکرات اهمیتی ندید این ننگین نامه ای بین ترامپ وپزشکیان است واعتباری ندارد از لحاظ قانونی هم مجلس تایید نکرده وماهم زیر بار این ننگین نامه نمیریم وبایزید زمانه بیعت نمیکنیم در طرف درست تاریخ بایستید#خو…نمایش بیشتر