لعنت بر جاسوسان
@zolfagar16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن فکر میکنم بازی بزرگ ترامپ و نتانیاهو اینه که ایران محاصره دریایی بشه و با بازی مذاکره و آتش بس کنترل بشه تا نتانیاهو قضیه لبنان رو تموم کنه. با عوامل نفوذیشون مثل نخست وزیر و رییس جمهورشون. بعد حمله اصلی رو بعد تضعیف کامل حزب الله و حماس انجام بدن . حالا آیا ما قراره در زمین بازی اونا بازی کنیم
@Airani16 اردیبهشت 1405درحالی که اخبار مذاکره چه غلط چه درست که "البته برخی درایران شاد شدند"، دشمن باپایین آوردن نرخ تنش و نرخ قیمت نفت یک ترور یا اقدام انجام میدهند، سپس تهدید به بمباران مجدد میکنند و سپس عقب نشینی. آنقدر تکرار خواهند کرد که هیچ کس باقی نماند حتی ساده لوحانی که همچنان به مذاکره دراین شرایط اعتقاد دارند!
@Alirezarezaei1216 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاسراییل فقط زبان زور می فهمه.چگونه می شود کسانی از اسراییل متنفر نباشند
@Vahid63ja16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز روز اول آتش بس با شدت و ضعف داره حرب الله رو می زنهمعلوم بود که دنبال ضعیف کردن این جبهه و سپس حمله مجدد به ایران هستندآقایان مسئول آمریکا از شروط خودش کوتاه نخواهد آمد..
@user17723238691716 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا باز برید برای توافق یا آمریکا مذاکره کنید. مطمعن باشید هر توافقی بشه به راحتی میزنن زیرش.
@user17120741222516 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامیدواریم جبهه مقتدر مقاونت، رژیم غاصب و کودک کش صهیون را به هر نحو ممکن، چه موشکی چه هجوم زمینی و رسانه ای از صفحه روزگار نحو نموده و صبح صادق وعده شده فرا رسد. به فضل و کرم حضرت حق
@user17695398072216 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما باید خودمون یا انصارالله ، اسراییل رو بزنیم و نه اینکه اجازه بدیم که اون بخواد همین جور نقض کنه آتش بس رو و در نهایت به ما هم حمله غافلگیرانه کنه
@user17725645912716 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشیشه عمر همه دستشونه دلش بخواد همه رو میزنه کسانی که هنوز زنده هستن واسه اینه که رژیم صهیونیستی نخواست ترور کنه، آرزو شد واسم که ما هم حداقل یک نفر فقط یک نفر از مقامات نظامی یا سیاسی صهیونیست به درک واصل کنیم
@user17778449071416 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقای قالیباف و عراقچی و تمام کسانی که با سر رفتید پاکستان تحویل بگیرید.از چند روز دیگر می ایند در تهران دنبال ترور.
@MoHsEn1106816 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعاقبت آتش بس و دلخوش و دلبستن به مذاکره حالا هر کجا که میخواد باشه
@Airani16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتمام دستاورد ایران در این 40 روز معتبر شدن تهدید بود که باطل شد. همانگونه که در 1403 با ترور یک فرمانده از حزب الله، ترور به سید حسن و سپس حمله به ایران انجام شد، اکنون منتظر یک عملیات پیجری و ترور شیخ نعیم قاسم و حمله به ایران هستیم.ساده لوحان لطفا مذاکره کنید تا حداقل کمتر طولش بدهند.
@al_aghsa16 اردیبهشت 1405اتش بس از نظر رژیم خبیث با اتش بسی که در ذهن ما هست گاملا متفات
@user170910156803577790816 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاحتمالا آتش بس نقض نشده . بابا واسه اعتبار ما بده . این شده عادت صهیونیست ها چون می دونن ما جواب درخوری نمیدیم راحت ترور می کنن . مطمئن باشید با این وضعیت هیچ مسئول و فرمانده و سیاست مداری در کشورهای مقاومت حتی در صورت صلح در امان نخواهد بود .
@user17531904009516 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدلخوش کردن شما به مذاکره(از بین بردن توان حزبالله_از کار انداختن مقاومت عراق_تکمیل کردن بانک اهداف ترور_محاصره اقتصادی ایران و افزایش نارضایتی مردم_)دیر یا زود تاوان این خوش خیالی شمارو مردم عزیزمون باید بدن