آیا به قالیباف و عراقچی برای مذاکره اعتماد کنیم؟

۱۴ MB
00:04 - 3 مه 2026

10 بازنشر59 واکنش
99٫8k بازدید



43 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan13693 مه 2026
در پاسخ به
جناب ثابتی خوبه که پیکان انتقاد رو از افراد خودی بسمت آمریکا بردید.اما نظر و راهکار هم ارائه بدید ، در نهایت باید چه کرد با طرف مقابل

تصویر نمایه‌ی ‌Nacih Namira‌
@RaghsRahaee3 مه 2026
در پاسخ به
سیاسیون بی شناسنامه

تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
@Rahbareshahid3 مه 2026
در پاسخ به
اساس سوال اشتباه است.جناب ثابتی به وزیر امور خارجه و رییس مجلس که از سوی نهادهای بالا دستی مأمور به مذاکره شدند اعتماد نکنیم چیکار کنیم!؟

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند جنوب‌
در پاسخ به
ما یک خط حماقت بسیار قدرتمندی داریم که نه تنها سلیمانی و حاجی زاده و باقری و خامنه ای و کودکان میناب و بقیه و بقیه رو شهید کنند بلکه هر سال این قضایا تکرار هم بشه بازم اعتقادشان را به مذاکره از دست نخواهند داد !

در پاسخ به
حسن این سخنرانی این بود که به جزئیات مذاکرات در دولت ها مختلف گفته شد که عده ای وقتی میگیم در دولت آقای رییسی در پی احیای برجام بودند کسی باور نمیکنه ، روشن شد ...اما مساله دوم راه حل چیست ؟ با حرف و شعار ما میتوانیم ، جهادی و.. کاری پیش نمیره که اگه می رفت امروز اقتصاد ما این نبود ...

تصویر نمایه‌ی ‌امید سلیمانی‌
@Soleymani_o3 مه 2026
در پاسخ به
مرگ بر آمریکا

تصویر نمایه‌ی ‌9**7473‌
@Tyrall3 مه 2026
در پاسخ به
با این موجودات وحشی مذاکره به جایی نمیرسه ... فقط باید له و لورده بشن

تصویر نمایه‌ی ‌حبیب الله زارع پور‌
@Habibzarepoor3 مه 2026
در پاسخ به
تا زمانیکه عراقچی قالیباف پزشکیان و اژه ای در توئیتر مشغول توئیت زدن هستند به هیچ عنوان اعتماد نکنید.

تصویر نمایه‌ی ‌ali‌
در پاسخ به
البته همیشه چون ما را ضعیف دیده بودند و عادتشون ضعیف کشیه زیرحرفشون زدندالان با ضرب شستی که دیدند تا حدی اوضاع فرق کرده و باید بشود این قدرت را سر میز مذاکره اعمال کردزور است که میز مذاکره را کنترل می کندمیز مذاکره نیست که زور را کنترل می کند

تصویر نمایه‌ی ‌یاسین‌
@Yasin138413843 مه 2026
اون کسی که این سوال رو از تو پرسیده چقدر بدون بصیرته که از یک نماینده جز باید بیاد بپرسه آیا به فلان شخص اعتماد کنیم یا نه،البته ممکن هم هست خودت اینو در آورده باشی با توجه به سابقه درخشانت در تهمت و توهین به مسئولان اما بنظرم آقای ثابتی شما بیا اول توضیح بده چرا هر کس رو بهش تهمت و توهین میزنی بع…نمایش بیشتر

در پاسخ به
حرف ایشون کاملا درسته،ربطی هم به شخص خاصی نداره، دوستانی که متوجه نشدند، با دقت و دوباره و سه باره گوش کنند

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
ثابتی عزیز دقیقا حرف منم همینه.امریکاییا دزدن. دزد سرزمیندزد جان انسانها دزد اقتصاد مستقلدزد نفت و منابع دزد استقلال ملتهادزد اعتقاد و ایمان دزد بنیان خانوادهدزد عفت و مردانگی دزد سلامت انسانهادزد دو رییس جمهور (ونزولا و پاناما)دزد دریایی،اینا ایلومناتین،شیطان درسشون دادهیه فراماسون میخوان

تصویر نمایه‌ی ‌اصلاحات=ویرانی‌
@heydarheydari3 مه 2026
در پاسخ به
مشکل از مذاکره نیست مشکل از مذاکره کننده هاست که دنبال توافق به هر قیمتی هستن نه مذاکره برای گرفتن امتیازوقتی تیم مذاکره کننده میره مذاکره باید کل ارکان دولت هماهنگ باشن نه یکی بره مذاکره وزیر اقتصاد دلار رو با خبر مذاکره بکشه پائین وزیر صنعت بازار رو گل و بلبل کنه و اگر مذاکره شکست خورد قطحی بشه

تصویر نمایه‌ی ‌هاشم داداش زاده‌
@Hashem33103 مه 2026
در پاسخ به
آقای ثابتی اگر بحث این نیست که چه کسی مذاکره کنه پس برجام رو مرور کنید و ببینید چه بلایی قرار بود سرمون بیاد و با وجود نقض برجام توسط آمریکا، چه بندی باعث رفتار اروپا با ما شد. و چه کسانی برجام رو امضا کردند.*خدا ایران و ایرانی رو در سایه حضرت حق حفظ کنه*

تصویر نمایه‌ی ‌سید رحمت الله موسوی نژاد‌
@Rahmatollah3 مه 2026
در پاسخ به
اقای ثابتی برادر من آمریکا اصلا ادم نیست حرفت قبول ماهم میگیم ادم نیست اخه تو که ادم درستی هستی چرا مخالف اینترنت و به دنبال قطع کردن اینترنت و مختل کردن زندگی مردم هستی ادم خوب راه درست رو خودش بره اون امریکا برای همه ثابت شده هست که منافقه به جای عباس و باقر گفتن سران مملکتت بفکره نون مردم باشید

@Pasokhgoo13 مه 2026
در پاسخ به
آ.ثابتی شما جدیدا گفتید که اینترنت برای امنیت عمومی‌ مضر هست. از لحظه انتشار اون خبر اما چند توییت زدید. یا شما خودت رو با شعور تر از مردم میدونی و رانت رو حقت میدونی؛ که بعید میدونم از متوسط جامعه عقل و درک بیشتری داشته باشید.یا رانت‌خواری به شما چسبیده در هر حالت بسیار منافق در حرف و عمل هستید

تصویر نمایه‌ی ‌مستند در برابر تاریکی‌
@AgainstDarkness3 مه 2026
پسر خوب، نه به اون که به دشمن خونین ما برخی مقامات هی «آقای» میگن نه به شما که بارها بدون ذکر «آقا» قبل از نام این بزرگان سیاست داخلی اسم می‌بری، این افراد سالها در جبهه‌ها و در سیاست زحمت کشیدند و حتما باید شهید بشن تا بفهمی حداقل لیاقت احترام معمول رو داشتند؟ با بی ادبی ره به جایی نمیشه برد. آبروی…نمایش بیشتر

در پاسخ به
بهترین کار حمله پیش دستانست

تصویر نمایه‌ی کاربر
@boxing_news3 مه 2026
در پاسخ به
نه داداش به تو باید اعتماد کرد که توی این‌شرایط به جای حمایت از این آقایون اسم اونها رو بدون پیشوند اقا می بری.

در پاسخ به
مذاکره بی مذاکره