25 شهریور 1403
چرا مسئولین جلوی افزایش بی‌رویه اتباع افغان را نمی‌گیرند؟
سوال

چرا مسئولین جلوی افزایش بی‌رویه اتباع افغان را نمی‌گیرند؟

درست است اتباع افغان برادران دینی ما هستند، ولی افزایش بی رویه تبعاتی برای هر ایرانی دارد من جمله کاهش نیروی کار ایرانی و بیکار شدن جوان ایرانی و به دنبال آن پدید آمدن مشکلات اقتصاد عدیده دیگر. افزایش انواع بیماری‌ها به دلیل واکسینه نبودن اکثریت اتباع به خطر افتادن امنیت اجتماعی به دلیل غیرقابل شناسایی بودن اتباع. افزایش مصرف انواع انرژی آب و برق و گاز. عدم توجه و تمرکز کافی بر امکانات رفاهی ایرانیان به دلیل افزایش جمعیت اتباع. بنده شاغل در یکی از مراکز درمانی هستم و طبق آمار بیش از نصف متولدین در ماه افغان هستند واقعا باید تا دیر نشده فکری اندیشید.

اتباع، ورود بی رویه اتباع، واکسینه، مسئولین، امنیت اجتماعی

ک
کاشونی

@rezankf  •  20 بهمن 1402

خواستار حذف مدارس تیزهوشان هستیم

پویش فارس من
مطالبه

خواستار حذف مدارس تیزهوشان هستیم

وجود این گونه مدارس که معمولا دانش آموزان با آزمون در آن قبول می‌شوند علاوه بر ایجاد اختلاف طبقاتی و احساس خود برتر بینی دانش‌آموزان تیزهوش باعث می‌شود، تنها عده‌ای خاص به دانشگاه‌های برتر بروند و مردم عادی، روستایی‌ و عشایر به دانشگاهای برتر راه پیدا نکنند. همچنین وجود این مدارس مافیا هم ایجاد کرده است برخی آموزشگاه‌ها در تلاش هستند تا با چاپ کتاب‌های تست‌زنی و گرفتن آزمون‌های متعدد از دانش‌آموزان علاوه بر وارد کردن فشار به دانش آموزان، تنها عده‌ای که پولدار هستند و به این آموزشگاه‌ها پول داده‌اند بتوانند فرزندشان را به مدارس برتر همچون تیزهوشان و نمونه دولتی بفرستند و این برای مردم عادی قابل قبول و خوشایند نیست. بماند که دانش‌آموزانی هم که در این مدارس درس می‌خوانند نیز احساس موفقیت چندانی هم نمی‌کنند. درخواست والدین دانش‌آموزان و دانش‌آموزان از مسئولان مربوطه این است که مدارس سمپاد را از نظام آموزشی حذف کنید.

وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
11:48 - 25 شهریور 1403

270 بازدید