11 فروردین 1405

هشدار پکن درباره هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران

سخنگوی وزارت خارجه چین با تأکید بر لزوم توقف جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران، در خصوص هرگونه حمله به تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران هشدار داد.
حمله به تاسیسات هسته ای مخصوصا رآکتور کار بسیار خطرناکیه کافیه سه چهار دقیقه سیستم خنک کننده رآکتور از کار بیافتد اتفاقی که برای چرنوبیل افتاد تکرار میشه و دایره ای به شعاع حدود ۲۰۰ کیلومتر برای نیروگاهی به اندازه بوشهر تا سده ها غیر قابل سکونت بشهاین یعنی بخش عمده ای از خلیج فارس
13:52 - 11 فروردین 1405




2 پاسخ

@YounesZ11 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگه ما بمب اتم می‌خواستیم نیازی به ساختن نداشتیم، رسانه‌ها رو نگاه کنید می‌بینید بعضی از کشورها حاضرن به ایران بفروشن.