27 دی 1404چطور از استعمارگر توقع دارین؟!هر زمان که ایرانی ها به سمت استعمارگر اون زمان غش کردند بدترین معاهده ها به ایران تحمیل شد...00:35۲ MB63334358٫9k
مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫@Taham28 دی 1404در پاسخ به @razieh_tahery1385فیلمتون خراب شده فکر کنم. باز نمیشه.10653
مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫@Taham28 دی 1404در پاسخ به @razieh_tahery1385توی بله، فرت و فرت پیام میره. آیگپ هم حتی قبل از اینا میشد پیام داد، از همون اوایل. فکر نکنم اصلا قطع شده باشه.200169