چطور از استعمارگر توقع دارین؟!

هر زمان که ایرانی ها به سمت استعمارگر اون زمان غش کردند بدترین معاهده ها به ایران تحمیل شد...
۲ MB
19:56 - 27 دی 1404

4 بازنشر66 واکنش
358٫9k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مشکلات مردم‌
@MOSHKLEMA27 دی 1404
در پاسخ به
ایرانی ممکن است معترض باشد، ممکن است با هم دست در یقه داشته باشد، ممکن است نقد کند، فریاد بزند و مطالبه‌گر باشد. این حق جامعه است و نشانه زنده‌بودن آن. اما همین جامعه، در برابر دشمن خارجی، قاعده‌ای نانوشته دارد: اختلافات را کنار می‌گذارد و کنار هم می‌ایستد. اگر دست در یقه‌ای هست، در برابر دشمن، دست‌…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌علي حيدری‌
در پاسخ به
💪

تصویر نمایه‌ی ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham28 دی 1404
در پاسخ به
فیلم‌تون خراب شده فکر کنم. باز نمی‌شه.