اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

به دشمنان اجازه نمی دهیم بین اقوام و مذاهب تفرقه بیندازند

مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد گفت: بایستی در برابر دسیسه های دشمن بیدار بود و اجازه نداد که بین اقوام، طوایف و مذاهب تفرقه بیندازد.

به دشمنان اجازه نمی دهیم بین اقوام و مذاهب تفرقه بیندازند

مولوی عبدالباری صالحی مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، گفت: همه افرادی که در صحنه هستند، مجرم نیستند؛ بلکه باید به حساب مجرمان اصلی در خارج از کشور رسید و آنها را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور توطئه دشمنان اسلام است؛ اظهار کرد: دشمنانی که در طول 43 سال نتوانستند به اهداف خود برسند، اکنون با دست گذاشتن بر روی حجاب و برداشتن آن، می خواهند به هدف اصلی خود یعنی از بین بردن اسلام و انقلاب برسند.

 مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد ادامه داد: شبکه های کشورهای معاند همواره در تلاش برای فضاسازی در کشورمان هستند و جوانان با هوشیاری باید بدانند که دشمنان نخواهند توانست ایران را مورد هدف قرار داده و وحدت ملت را زیر سوال ببرند.

این عالم اهل سنت بیان کرد: بایستی در برابر دسیسه های دشمن بیدار بود و اجازه نداد که بین اقوام، طوایف و مذاهب تفرقه بیندازد.

وی با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: این ایام باعث می شود تا مسلمانان به آن وحدت، انسجام و بیداری کامل برسند و بدانند که اتحاد باعث خنثی سازی نقشه های شوم معاندین می شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول