اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اتباع افغانستانی زائر اولی از مشهد عازم کربلا شدند

جوانان زائر اولی مهاجرین افغانستانی در قالب کاروان منتظران ظهور صبح امروز از مشهد به کربلای معلی اعزام شدند.

اتباع افغانستانی زائر اولی از مشهد عازم کربلا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی و رئیس ستاد اربعین استان در مراسم اعزام جوانان زائر اولی اتباع افغانستانی مقیم کشور به کربلا گفت: این کاروان شامل جوانان 18 تا 25 ساله اتباع افغانستانی زائر اولی مقیم کشور از تمامی استانها است که در قالب کاروان منتظران ظهور به کربلا اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم  برای اتباع خارجی عاظم کربلا از جمله تسهیل در امور کنسولی، ایاب و ذهاب، اقامت، بهداشتی و درمانی تا راهنمایی زائران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در روی کره زمین انسان های زیادی هستند که دلبسته و وابسته امام حسین (ع) هستند و همه عمرشان را در اشک و سوز و دعا سپری کردند تا یک روز به زیارت امام حسین علیه السلام بروند، اظهار کرد: از اینکه در جوانی و در چنین موسمی ابا عبدالله الحسین(ع) شما را دعوت کرد از جمله لحظه های طلایی عمر هر انسان است که نمی توان برایش بدیل و نظیری فرض کرد.

رئیس ستاد اربعین استان با تاکید بر اینکه باید تمام زندگی مان را بر مدار امام حسین(ع) تنظیم کنیم، افزود: مردم افغانستان همیشه دوستدار امام علی (ع) و فرزندان ایشان بودند و مدافعان حرم در لشگر فاطمیون نشان دادند که محب اهل بیت علیهما السلام هستند.

انتهای پیام/ 70085

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول