اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهار حریق مهیب یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد/ ۸ نفر نجات یافتند

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ۴ ایستگاه برای مهار آتش سوزی زیرزمین یک مجتمع مسکونی ۳ طبقه در بولوار مجیدیه این شهر و نجات ۸ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

مهار حریق مهیب یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد/ ۸ نفر نجات یافتند

مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۳۰،۷،۳۴،۱۷ را به محل اعلامی در بولوار مجیدیه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند ،آتش سوزی در زیر زمین ، این مجتمع مسکونی ۳ طبقه ۶ واحدی رخ داده و دود ناشی از آتش سوزی در تمامی طبقات متصاعد گردیده بود که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این مجموعه مسکونی شده بود که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان بصورت همزمان ضمن نجات ۸ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن ، اقدام به مهار حریق این محل و جلوگیری از سرایت آتش به خودرو های پارک شده در محل و سایر منازل در این مجتمع مسکونی کردند.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و آتش ‌نشانان پس انجام تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاههای خویش مراجعت کردند.

شایان ذکر است علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 70085

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول