اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سیل در کلات نادر حدود 500 میلیارد ریال خسارت وارد کرد

فرماندار کلات نادر گفت: به دنبال بارش شدید امروز در حوزه شهرستان کلات نادر و وقوع سیل، حدود 500 میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این شهرستان وارد شد.

سیل در کلات نادر حدود 500 میلیارد ریال خسارت وارد کرد

علی صلاحی فرماندار شهرستان کلات نادر در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: حجم و شدت سیل امروز، در چندین سال گذشته بی سابقه بوده و باعث ایجاد خسارتهای فراوانی به شهرستان کلات نادر شده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه تعداد ۳۰۰ راس گوسفند طعمه سیل شده است و تعداد ۲۵ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیده اند که از این عدد، ۵ دستگاه مفقود شده است.

فرماندار کلات با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون تلفات جانی اعلام نشده است، اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل تعداد ۵۰ دستگاه واحد مسکونی، تجاری و اداری در این شهرستان به شدت خسارت دیده اند.

صلاحی افزود: تا این لحظه قطعی آب و گاز در دو روستا قلعه نو و چرم گزارش شده است، همچنین سیل باعث قطع آب روستای قره سو و حمام قلعه شده است. برق روستاهای سینی کهنه و حمام قلعه تا این لحظه قطع می باشد.

وی با اشاره به قطع آب در سطح شهرستان، افزود: هم اکنون گروه های خدمات آب و برق و گاز در حال رفع مشکل در این شهرستان هستند.

فرماندار کلات میزان خسارات وارده سیل امروز را حدود 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: آمار دقیق تر از خسارات پس از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول