اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف انبار روغن موتور‌ احتکار شده در نیشابور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از کشف بیش از 8 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در بازرسی از یک انبار توسط بسیج و نیروی انتظامی نیشابور خبر داد.

کشف انبار روغن موتور‌ احتکار شده در نیشابور

سرهنگ علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور از کشف ۸۲۰۰  لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار توسط بسیج و نیروی انتظامی نیشابور خبر داد و اظهار کرد: در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، معاونت اطلاعات ناحیه و پلیس اطلاعات ناجا از احتکار مقدار زیادی روغن موتور در یکی از انبار‌های نیشابور مطلع شدند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم، طی هماهنگی با مرجع قضائی، بازرسان صمت  و حضور پلیس اگاهی ناجا، از این انبار بازدید شد که در نتیجه  ۸۲۰۰  لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ نیک یاد با بیان این که ارزش این روغن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: انبار مذکور پلمب و پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول