اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

57 مصدوم در حوادث شب چهارشنبه‌ پایان سال مشهد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوادث شب چهارشنبه پایان سال ۵۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۸ نفر بستری شدند و ۴۹ نفر دیگر تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

57 مصدوم در حوادث شب چهارشنبه‌ پایان سال مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دکتر علی یزدانی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظهر امروز در گفت و گو با نمایندگان رسانه های گروهی استان گفت: از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴ مصدوم حوادث چهارشنبه‌ پایان سال داشتیم که متاسفانه یک کودک ۹ ساله قطع عضو به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد و سایر افراد نیز تحت مداوای بستری و سرپایی قرار گرفتند وترخیص شدند.

وی افزود: در حوادث شب چهارشنبه‌ پایان سال هم ۵۷ مصدوم داشتیم که خوشبختانه در این جمع فوتی و قطع عضو نبوده است. از این تعداد ۸ نفر بستری شدند و ۴۹ نفر دیگر تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

یزدانی خاطرنشان کرد: در مجموع آمارها به نسبت سال قبل که محدویت‌های کرونایی هم بود کاهش ۴۶.۷ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ههمچنین با ارائه گزارشی از فعالیت های اورژانس در استان خراسان رضوی گفت: در سطح استان تعداد ۲۵۹ پایگاه اورژانس داریم که از این تعداد ۱۳۲ مورد آن شهری و ۱۲۷ مورد دیگر جاده‌ای است. در سطح استان ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد و نیشابور و همچنین ۴ بالگرد اورژانس هوایی هم در مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و گناباد فعال است.

وی افزود: میانگین استاندارد حضور نیروهای اورژانس ۱۱۵ در محل از زمان برقراری تماس با اپراتور در شهر ۱۰ دقیقه و جاده ۱۵ دقیقه است که هنوز در شهر ۳ دقیقه و در جاده ۲ دقیقه از میانگین عقب تر هستیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول