اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رمز موفقیت نیروهای مسلح پیروی و حمایت از ولایت فقیه است

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: رمز پیروزی و موفقیت نیروهای مسلح پیروی و حمایت از ولایت فقیه است.

رمز موفقیت نیروهای مسلح پیروی و حمایت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم مجید شجاع در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی سرخس که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: امروز مرزبانان در نقطه صفر مرزی تلاش می کنند تا خللی به امنیت وارد نشود.

وی افزود: رمز پیروزی و موفقیت نیروهای مسلح، پیروی و حمایت از ولایت فقیه است. در فتنه ها اگر حضور مقام معظم رهبری نبود مشخص نبود چه اتفاقی برای کشور می افتاد.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: آن عاملی که در موفقیت سردار سلیمانی تاثیر بسیاری داشت نیز این بود که ولایت پذیر و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود. او در کنار ابومهدی المهندس توطئه هایی را در عراق خنثی کرد که اگر اتفاق می افتاد، جبران ناپذیر بود. سردار شهید سلیمانی کاری کرد که تا مدتها یادش در اذهان باقی خواهد ماند.

مرزبانی به عنوان خط مقدم ایجاد امنیت حضور دارد

حجت الاسلام بختیاری امام جمعه شهرستان سرخس نیز در این مراسم گفت: مرزبانی بعنوان خط مقدم ایجاد امنیت حضور دارد.

وی افزود: آسایش و رفاه ما حاصل بیداری و تلاش شبانه روزی مرزبانان است. آنها شبانه روز در سرما و گرما برای امنیت و آسایش مردم در نقطه صفر مرزی تلاش می کنند و لازم است که از آنها قدردانی کنیم.

حجت الاسلام بختیاری ضمن تقدیر از خدمات فرمانده سابق هنگ مرزی سرخس، برای فرمانده جدید این هنگ مرزی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

مرزبانان و شهدای مرزبانی مظلوم هستند

رجبی مقدم فرماندار شهرستان مرزی سرخس نیز در این مراسم با اشاره به این که مرزبانان و شهدای مرزبانی مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: اقتدار مرزبانی باعث امنیت در این خطه مرزی شده است.

وی نیز ضمن تقدیر از خدمات فرمانده هنگ مرزی سرخس، برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات سرهنگ حمزه قاسمی فرمانده سابق هنگ مرزی سرخس که به افتخار بازنشستگی نائل شده، قدردانی شد و سرهنگ محمد محمودی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی سرخس معرفی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول