اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| قیمت شن و ماسه با ورود ستاد تنظیم بازار در قوچان کاهش یافت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: مصالح ساختمانی جزو کالاهای اولویت‌دار درجه سه محسوب می‌شوند که با ورود ستاد تنظیم بازار قیمت شن شسته و ماسه ملاتی و نخودی در این شهرستان کاهش پیداکرده است.

فارس من| قیمت شن و ماسه با ورود ستاد تنظیم بازار در قوچان کاهش یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «افزایش قیمت مصالح ساختمانی در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به گلایه‌ها مبنی برافزایش قیمت مصالح ساختمانی، گفت: ستاد تنظیم بازار در این زمینه ورود پیداکرده و با توجه به اینکه این نوع از کالا، کالای اولویت‌دار درجه سه محسوب می‌شود آنالیز کاملی صورت گرفت و نشسته‌ای مشترکی مبنی بر اخذ قیمت‌های پیشنهادی برگزار شد.

مصطفی پیرایش بیان کرد: واحدهای شن و ماسه مقاومت زیادی مبنی بر اصلاح قیمت می‌کردند و قیمت‌های پیشنهادی را مقرون‌ به‌ صرفه نمی‌دانستند اما بالاخره نسبت به کاهش قیمت‌ها قانع شده و قیمت شن شسته از ۵۷ به ۴۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ماسه ملاتی نیز به ۴۵ هزار تومان و نخودی به ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت داده است، تصریح کرد: به‌تناسب قیمت بتن‌ها نیز باید پایین بیاید زیرا متأسفانه غیرمترقبه بالا رفته است اما این موضوع نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول