اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا داد

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی نامه‌ای علت این استعفا تشدید ناراحتی قلبی خود عنوان کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از سمت خود استعفا داد. محمدرضا محمدی طی نامه‌ای علت این استعفا تشدید ناراحتی قلبی خود عنوان کرد.

در متن این استعفا آمده است:

بسم الله الغفار الستار

با اهدای درود و عرض ادب

اکنون که در روزهای پایان سال، ۳۰ ماه از خدمتگزاری‌ام در تصدی معاونت هنری و سینمایی استان خراسان رضوی را به یاری خدا و همراهی عزیزان، با تمامی فراز و فرودهای شیرین و تلخش گذرانده‌ام، به سبب عدم یاری بیش ازاینِ جسم در این‌مسیر صعب و سخت و تشدید ناراحتی و بیماری قلبی، استعفای خود را به جناب آقای دکتر مروارید مدیرکل فرهیخته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیم نموده‌ام که ابتدا بر خود لازم می‌دانم از عنایات ویژه ایشان به حقیر صمیمانه قدردانی نمایم.

از کلیه همکاران محترم معاونت هنری و سینمایی، معاونین محترم اداره کل، روسای محترم حراست، بازرسی و حوزه مدیر کل، مدیران محترم ادارات شهرستان، روسای محترم ستادی، کلیه کارکنان دیگر دستگاه‌های مرتبط با اداره کل، مدیران محترم آموزشگاه‌های آزاد هنری و آزاد سینمایی، نگارخانه‌ها، موسسات هنری و سینمایی، مراکز مهارت آموزی و سینماها، مدیران، سرپرستان و هیات مدیره انجمن‌های وابسته، اعضای محترم شوراهای نظارت و به ویژه از اساتید و هنرمندان معزز حوزه‌های نمایشی، تجسمی، موسیقی، سینمایی، مد ولباس استان و همه عزیزانی که اینجانب را در انجام وظایف محوله و رویدادها و فعالیت‌های معاونت هنری و سینمایی یاری نمودند، از صمیم قلب سپاسگزاری می‌نمایم.

همچنین بر خود فرض می‌دانم تا بابت همه کاستی‌ها و قصورات عذرخواهی نموده و طلب حلالیت نمایم.

برای همه شما بزرگواران سال خوشی را همراه با سلامتی جسم و روح آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول