اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس» منصوب شد

طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی علی یعقوبی به عنوان«مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس» منصوب شد.

«مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس» منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز،طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی علی یعقوبی به عنوان«مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس» منصوب شد.

تقویت رویکرد فرهنگی، اجتماعی و علمی موسسه از طریق ترویج معارف قرآن کریم و سیره اهل‌بیت(ع)، توسعه فرهنگ زیارت، بسط گفتمان انقلاب اسلامی، ارتقای آگاهی و بصیرت عمومی و ساماندهی و بهره‌وری منابع از طریق اجرای ساختار جدید موسسه و بهره‌گیری از نیروهای جوان، مومن، مستعد و انقلابی و پرورش نیروهای متعهد و متخصص از مهمترین موارد مورد انتظار در حکم مذکور است.

ارتقای جایگاه روزنامه قدس در بین مطبوعات کشور و هم افزایی با سایر مجموعه‌های فکری و رسانه‌ای ملی و بین المللی در راستای رسالت آستان قدس رضوی و  افزایش سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی و ارتقای اعتماد عمومی و پاسخگویی به شبهه افکنی‌ها و انعکاس دستاوردها از دیگر موارد مورد تاکید در حکم مدیر موسسه فرهنگی قدس است.

علی یعقوبی متولد 1360 و مدرس دانشگاه است و در سوابق مدیریتی و اجرایی او مدیریت دفتر پژوهش موسسه فرهنگی خراسان و مدیریت اندیشکده رصد وجود دارد.

 انتهای خبر /۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول