اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استعمال دخانیات و بازی‌های مختلط در باشگاه‌های بولینگ زیرزمینی/ باشگاه‌های متخلف را معرفی کنید

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: تخلفاتی همچون استعمال دخانیات و بازی‌های مختلط کمتر شده و اگر هم هست مربوط به باشگاه‌های بدون مجوز و زیرزمینی است.

استعمال دخانیات و بازی‌های مختلط در باشگاه‌های بولینگ زیرزمینی/ باشگاه‌های متخلف را معرفی کنید

حجت‌الاسلام احمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص اقدامات صورت گرفته هیأت با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا فعالان هیأت ۴۵ روز به ضدعفونی و گندزدایی سالن‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اداره مشهد پرداختند و به فرموده مقام معظم رهبری در بحث مواسات و همدلی برای تولید و توزیع بسته‌های مواد غذایی فعالیت داشتند.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون و پس از بهتر شدن اوضاع کرونا مسابقات بولینگ این استان، ناین بال و بیسبال اسنوکر، هم در حوزه آقایان و هم در حوزه بانوان برگزار کردیم و نفرات برتر خراسان رضوی را در رنکینگ این استان معرفی کردیم.

وی گفت: رتبه هیأت خراسان رضوی در کشور در سال‌های قبل ۱۶ و ۱۷ بود که در حال حاضر به رتبه پنجم و ششم رسیده‌ایم امید داریم تا سال آینده به برترین رتبه دست یابیم.

سلطانی در خصوص فعالیت به صورت مختلط و استعمال دخانیات در برخی باشگاه‌ها توضیح داد: ما باشگاه‌هایی که دارای مجوز هستند را حمایت می‌کنیم و در باشگاه‌های دارای مجوز این موارد را نداریم و باشگاه‌هایی که دارای مجوز نیستند به اداره اماکن معرفی شده و پیگیری کردیم که حق هیچ گونه فعالیتی را نداشته باشند و طی نظارت‌هایی که داشته‌ایم، اینگونه تخلفات کمتر شده و اگر هم هست مربوط به باشگاه‌های بدون مجوز و زیرزمینی است و می‌خواهیم اگر مورد خاصی دیده شد به ما معرفی شود تا به گزارش اداره اماکن و اداره ورزش و جوانان برسد.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی تصریح کرد: قصد داشتیم میزبانی مسابقات کشوری را هم در بولینگ و هم در بیلیارد بپذیریم، اما به علت شیوع کرونا این امر به تعویق افتاد و در اولین فرصت میزبانی را می‌پذیریم و تیم هم برای شرکت در مسابقات داریم.

وی در مورد بازخورد جامعه ورزش بولینگ و بیلیارد نسبت به حضور وی با توجه به روحانی بودنشان گفت: من از سال ۱۳۹۰ مسئول کمیته فنی فدراسیون بیلیارد کشور بوده‌ام و از آن زمان فعالیت دارم، هم مقام کشوری دارم و هم مقام مسابقات رنکینگ اروپا را دارم و نسبت به بنده شناخت و مقبولیت وجود داشته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول