اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری فردی که با سواستفاده از اعتماد شهروندان مبلغ 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" جواد شفیع زاده" ‌در تشریح این خبر گفت: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و عنوان داشت فردی سودجو از وی مبلغ قابل توجهی را کلاهبداری کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان زبده اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به جرم شده و در بدو ورود ابتدا اقدامات تخصصی و میدانی در خصوص نحوه کلاهبرداری از شاکی اخذ و مستندات جمع اوری شد.

این مقام انتظامی گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد فردی با هویت معلوم با حیله و نیرنگ اقدام به اعتمادسازی در بین افراد کرده و سپس به جای شماره حساب خیریه، شماره حساب شخصی خود را در اختیار خیرین قرار داده است.

سرهنگ شفیع زاده افزود: با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در اقدامی غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و با ارائه و مشاهده مستندات و مدارک موجود عتراف کرد که از 2 سال پیش، تاکنون با موجه قرار دادن خود در بین خیرین و جلب اعتماد آنان اقدام به دریافت 6 میلیارد ریال از آنان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول