اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در معادن مس خراسان رضوی با توجه به اکتشافات اخیر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است طی چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در معادن مس خراسان رضوی با توجه به اکتشافات اخیر

محمدرضا مس‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: خراسان رضوی به لحاظ معادن ظرفیت‌های خوبی دارد و تا پایان سال جاری ۴۵۰ طرح نیمه تمام صنایع معدنی و غیرمعدنی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است طی چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان رضوی بیش از ۷۰۰معدن مس، آهن و طلا فعال است، یادآور شد: تا پایان سال جاری پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در حوزه معدن و غیرمعدن تکمیل می‌شود، همچنین، همه ظرفیت‌های موجود در دولت و مجلس باید برای سرمایه‌گذار و صاحبان منابع کوچک ارائه شود.

مس‌فروش با بیان اینکه در خراسان رضوی طبق گزارشاتی که رسیده، معادن غیرمجاز در حال فعالیت هستند، گفت:  با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی در صورت مشاهده ضمن برخورد قانونی، متخلفان مشمول جریمه  نقدی می‌شوند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول