اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در استان خبر داد.

توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی

علی غفوری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد به سهمیه اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: سهمیه شکر استان حدود 3 هزار و 500 تن است که برای مصرف خانوار پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این میزان شکر در اختیار کارخانجات بسته‌بندی قرار می‌گیرد و هر بسته یک کیلویی آن به قیمت 5 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: همچنین 500 تن شکر و یک هزار و 500 تن برنج نیز در اختیار سازمان‌های حمایتی قرار می‌گیرد تا به‌عنوان بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع کنند.

غفوری مقدم در ادامه با بیان اینکه همچنین حدود 4 هزار تن برنج هندی در حوزه تنظیم بازار به استان تعلق گرفته است، اضافه کرد: 50 درصد این میزان در مشهد و 50 درصد در شهرستان‌های استان به قیمت هر کیسه 10 کیلویی 72 هزار تومان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یک هزار و 200 تن گوشت گوساله منجمد به قیمت 42 هزار تومان نیز از دیگر اقلامی است که به استان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه همچنین یک هزار و 200 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلویی 11 هزار 600 تومان درب سردخانه پشتیانی از دیگر کالاهای اساسی ویژه طرح تنظیم بازار ایام رمضان است، گفت: البته با توجه به پایین بودن قیمت مرغ گرم پایین است، بازار کششی برای توزیع مرغ منجمد ندارد، اما در صورت بالا رفتن قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد توزیع می‌شود.

غفوری مقدم بیان کرد: این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و فروشگاه‌های شهرداری به‌فروش می‌رسند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول