اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع 50 هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: قرار است در اوایل ماه مبارک رمضان 300 هزار بسته معیشتی توزیع شود که سهم شهرداری از این مقدار 50 هزار بسته است.

توزیع 50 هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه‌نائینی در خصوص توزیع 50 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در مناطق کم‌برخوردار، اظهار کرد: بسته‎های معیشتی در قالب شعار "من مشهد را دوست دارم" توزیع خواهد شد. در واقع من مشهد را با مردمانش دوست دارم و در حال حاضر برخی از آنها دچار مشکلات معیشتی شده اند.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری پنج ارگان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ارگان‌ها شامل شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ادامه داد: قرار است در اوایل ماه مبارک رمضان 300 هزار بسته معیشتی توزیع شود که سهم شهرداری از این مقدار 50 هزار بسته است.

خواجه‌نائینی با بیان اینکه تمامی اقدامات در این رابطه تاکنون انجام شده است، افزود: در این طرح کارگران روزمزد و فصلی که با توجه به شیوع ویروس کرونا به لحاظ کاری دچار تعطیلی شده اند بخش اعظم مشمولین را شامل خواهند شد.

وی با بیان اینکه مابقی توزیع بسته‌ها بین افرادی است که توسط شورای اجتماعی محلات، دفاتر تسهیل‌گری و خیریه ها مورد شناسایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‎ها حداقل 250 هزار تومان است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در خصوص اقلام موجود در این بسته‌ها، خاطرنشان کرد: بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، لوبیا قرمز، نخود، سویا، جو پرک، رب، مایع ظرفشویی، صابون، ماسک، دستکش یکبار مصرف و پنیر می باشد.

وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار، بنا بوده است حدود 15 هزار بسته به شورای اجتماعی محلات، 1000 بسته به دفاتر تسهیل‌گری و مابقی نیز در بین کارگران ساختمانی و برخی اقشار دیگر توزیع شود.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول