اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درخواست رئیس شورای شهر مشهد از استانداری، برای تصویب زوج و فرد خودروها

رئیس شورای شهر مشهد، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح عمومی این شهر، از استانداری خراسان رضوی تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا را برای خودروهای شخصی با فوریت در دستور کار قرار دهد.

درخواست رئیس شورای شهر مشهد از استانداری، برای تصویب زوج و فرد خودروها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح مشهد، از استاندار تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای شهر مشهد در این توئیت نوشت: وقتی برخی شهروندان همچنان توصیه‌ها را گوش نمی‌کنند، ناچار هستیم برای حفظ سلامت مردم و مصالح ساکنان شهر به اقدامات عاجل متوسل شویم.

وی ادامه داد: شورای شهر مشهد از استاندار تقاضا دارد، بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار شورای همتا قرار دهند.

گفتنی است، اعضای شورای شهر مشهد روز شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر، با هدف مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا از طریق ناوگان عمومی با تصویب لایحه‌ای با تعطیلی فعالیت مترو از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ماه ۹۹ موافقت کردند.

همچنین بر اساس این لایحه سرویس‌دهی اتوبوس نیز از دوشنبه تا چهارشنبه در ساعت‌های ۶ و۳۰ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه بوده و از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین تعطیل است.

انتهای پیام/ 70068/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول