اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دو بیمارستان «شریعتی» و «علوی» مخصوص بستری بیماران کرونایی در مشهد

علاوه بر بیمارستان «دکتر علی شریعتی» که دو روز قبل برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در مشهد تعیین شده بود، امروز بیمارستان «علوی» هم برای این موضوع در نظر گرفته شد.

دو بیمارستان «شریعتی» و «علوی» مخصوص بستری بیماران کرونایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لیست به روز شده بیمارستان‌های سراسر کشور برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا، نشان می‌دهد در شهر مشهد علاوه بر بیمارستان «دکتر علی شریعتی» که دو روز قبل برای این موضوع تعیین شده بود، بیمارستان «علوی» هم برای این بیماری در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این دو بیمارستان در مشهد، بیمارستان سجادیه تربت جام، مرکز اورژانس ذوالفقاری در تربت حیدریه، واسعی سبزوار، علامه بهلول گناباد و 22 بهمن نیشابور نیز جزو 105 بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی کشور است.

گفتنی است؛ طبق اعلام قبلی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روال بستری شدن در بیمارستان‌‌های مخصوص کرونا این‌گونه است که افراد پس از مراجعه به یکی از 9 مرکز بهداشتی تعیین شده، مورد معاینه و آزمایش قرار می‌گیرند و در صورتی که شواهد و معاینات احتمال بیمار بودن این افراد را تقویت کند به این بیمارستان منتقل و بستری می‌شوند.

این مراکز جامع خدمات سلامت به نام‌های لشکر در بلوار فلاحی، آب و برق، پنجتن، بافقی در گلشهر، سیلو در خیابان رسالت، احمدی در چهارراه ابوطالب، امام علی در آخوند خراسانی، سیدی در بلوار صبا و ساختمان در شهرک شهید رجایی، برای مراجعه بیماران با علایم سرماخوردگی و مشکوک به کرونا پیش‌بینی شده‌اند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول