اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

زائران حرم رضوی از بوسیدن و دست کشیدن به درب‌ها و شیشه‌‎ها خودداری کنند

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش «کرونا» تاکید کرد: زائران هنگام تشرف به حرم مطهر رضوی، از بوسیدن یا دست زدن به درها، شیشه‌ها و دستگیره‌های اماکن متبرکه خودداری کنند.

زائران حرم رضوی از بوسیدن و دست کشیدن به درب‌ها و شیشه‌‎ها خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر رضوی، محمد توکلی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت زائران، اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی شامل رواق‌ها و صحن‌ها و تمام مکان‌هایی که زائران در آن رفت و آمد دارند، بطور مداوم توسط خدمه ضدعفونی می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا، شست و شوی کف رواق‌ها و صحن‌ها با مواد ضدعفونی کننده و ضدعفونی کردن جاکتابی‌ها و جامهری‌ها در طول روز به دفعات مختلف انجام می‌گیرد.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی افزود: برای پذیرایی از زائران و مهمانسرا یا چایخانه، از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند و ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند.

توکلی تاکید کرد: به زائران توصیه می‌شود هنگام تشرف به حرم مطهر رضوی، از بوسیدن یا دست زدن به درها، شیشه‌ها و دستگیره‌های اماکن متبرکه خودداری کنند و زائرانی که علایم خاص مبنی بر احتمال ابتلا به بیماری کرونا دارند، تشرف خود را به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول