تثبیت مالکیت ۱۴۶ هزار مترمربع از املاک شهرداری منطقه ۱۹ تهران

شهردار منطقه ۱۹ تهران از نهایی‌شدن فرآیند تثبیت مالکیت و صدور اسناد کاداستری برای سه فقره از املاک شهرداری این منطقه با مجموع مساحت بیش از ۱۴۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع خبر داد.حسین اخگرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه اقدامات مدیریت شهری برای ساماندهی و صیانت از املاک و دارایی‌های عمومی، با پیگیری‌های اداره املاک منطقه، روند اخذ اسناد رسمی کاداستری برای این املاک با موفقیت به انجام رسید.وی با اشاره به اهمیت حدنگاری در مدیریت شهری افزود: صدور اسناد رسمی کاداستری ضمن جلوگیری از هرگونه تعرض یا سوءاستفاده احتمالی، موجب افزایش شفافیت، صیانت از حقوق عمومی و ارتقای بهره‌وری در مدیریت املاک شهری می‌شود.شهردار منطقه ۱۹ همچنین این اقدام را در چارچوب تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون جامع حدنگار (کاداستر) دانست و تأکید کرد: تثبیت مالکیت املاک شهرداری، گامی مؤثر در حفظ سرمایه‌های عمومی و صیانت از بیت‌المال است.
15:31 - 1 تیر 1405
شهری
تهران

2 واکنش
20k بازدید