امام جمعه میاندوآب: فرمایشات رهبری فصلالخطاب است
امام جمعه میاندوآب گفت: فصلالخطاب و ملاک عمل ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و طبق آن عمل خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار فارس، حجتالاسلام والمسلمین حمید حسنزاده امام جمعه شهرستان میاندوآب در خطبههای نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی است، اظهار کرد: دشمن از وحدت ما میترسد و لذا میخواهند دوقطبی ایجاد کند و با طرح مسائلی مانند مخالف یا موافق مذاکره ، مخالف یا موافق جنگ میخواهد تجمعات را به هم بزند.امام جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه وحدت خود را حفظ خواهیم کرد، افزود: فصلالخطاب و ملاک عمل ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و طبق آن عمل خواهیم کرد.وی با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی از ۱۲ عضو تشکیل شده که ۵ عضو آن منصوب رهبری هستند، افزود: رهبر شهید انقلاب در ۳۷ سال زعامت خویش، این تدبیر را داشتند که به نظر و رأی مردم احترام گذاشته شود و تا مصوبات شعام انحرافی در انقلاب ایجاد نکند، دستورات شورای امنیت ملی و تفاهمنامهها را رد نکردند.حسنزاده با تأکید بر اینکه باید حواس خود را جمع کنیم، تصريح کرد: وظیفه ما ایستادگی، حفظ وحدت، همدلی، همزمانی و ادامه تجمعات و مطالبه عملیاتی شدن شروط ۱۰ گانه رهبر انقلاب است.امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مذاکره چند نوع است، گفت: ما با مذاکرهای که دشمن انشا کند و ما بنویسیم و ما با این مخالف هستيم و چنین مذاکرهای شرافتمندانه نیست و مورد قبول هیچ جناحی نیست.وی با تأکید بر اینکه ما از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) هیهات من الذله را یاد گرفتهایم، افزود: ما هرگز زیر بار ظلم نرفتهایم و نخواهیم رفت.حسنزاده تصریح کرد: نوع دیگری از مذاکره نیز آن مذاکرهای است که ما انشا کنیم و آنها بنویسند و شما قدرت مطلق باشی و قدرت برتر هستی و دشمن چارهای جز عقبنشینی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه نباید افراط و تفریط کنیم و این را در نظر داشته باشیم که مذاکره اخیر ما مذاکره موازنه قدرت است، تصریح کرد: موازنه قدرت این است که خطوط قرمز را رعایت و حفظ کنی و ما خطوط قرمز داریم که از جمله انرژی هستهای، عدم مذاکره موشکی، دریافت غرامت و خسارت طبق آن شروطی که رهبری فرمودند.#نماز #جمعه #محرم #رهبری #مقاومت 15:52 - 5 تیر 1405