@user170910005846158278422 دی 1404در پاسخ بهدرود خداوند بر شما باشد استاد رسایی بسیار سپاسگزاریم عزت ابدی پروردگار انشالله شامل حالتان باشد
@Rezatalei22 دی 1404در پاسخ بههم اموال توقیف شود هم مادام العمر از حضور در شبکه های اجتماعی محروم شوند و هم با اولین اشتباه بعد تابعیت ایرانی اشان لغو شود برن به دامن همون اربابان غربی اشان
@Behzad_Behzadian22 دی 1404در پاسخ بهحمایت کنید:نیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://fna.ir/pVrTd
@Gdhsjahdj22 دی 1404در پاسخ بهکاش این حرف دقیق و درست صرفا از زبان آقای رسایی گرامی بیان نشه و تمام طیفهای سیاسی فارغ از رویکرد حزبی همین حرف رو بزنن و ق ق رو به سمت عدالت و تساوی در برخورد با سلبریتی ها و مردم عادی سوق بدنوگرنه دوباره با برچسب رادیکالیسم این حرف درست هم در حاشیه میره و هیچی به هیچی
@user1768209037222 دی 1404در پاسخ بهیکبار هم که شده تو دهنی محکمی به این سلبریتی های نون به نرخ روز خور وطن فروش بزنید که یادبگیرند نمک نشناس نباشن، چند بار دیگه باید امنیت ما به خاطر این بی همه چیز ها در خطر قرار بگیره؟این حجم از مراعات قوه قضائیه برای چیه؟
@Nady02122 دی 1404در پاسخ بهاموال سلبریتی ها و همچنین مدیرانی که عاملین گرانی و زمینه ساز اغتشاش شدن .مجازات یک طرف و تشویق طرف دیگه معنی دیگه ای میده ، عدالت نیست
@user170910048980429210122 دی 1404در پاسخ بهباسلامدرود به اقای رسایی نماینده انقلابی .محکم ره راهت ادامه بده مرد خدا. الان معلوم میشه که اونهایی که دم از فساد ومبارزه بافساد میزنن چقدر از امثال رسایی وثابتی که پرچمدار مبارزه با فساد هستن دفاع می کنن . وبقیه فقط ادعا میکنن .تازمانیکه فریب رسانه بخورید و از افرادی که بامفساد مبارزه میکنن درمقا…نمایش بیشتر
@user170910157398500773622 دی 1404در پاسخ بهمتاسفانه صدا و سیما جولانگاه همینهاست شما ببینید مهران مدیری کارگردان پایتخت ....اگر مخالفت پاورقی نبود رشیدی بی دین و بی وطن هم میآمد متاسفیم از مدیریتی که بر صدا و سیما حاکم است
@user170910036190496773922 دی 1404در پاسخ بهسلام قطعا باید با سلبریتی و اغتشاشگران برخورد شدید بشه و جریمه های هنگفت و ممنوع الکار شدن برای اونها در نظر گرفته بشه! ولی نباید فراموش کرد اگر قوه قضائیه کار خودشو درست انجام داده بود و دزدانی مثل بابک زنجانی و انصاری و برادر روحانی و برادر جهانگیری و هر دزد بی همه چیزی رو محارب اعلام کرده بود و ا…نمایش بیشتر
@user170910131360907759222 دی 1404در پاسخ بهما مردم همیشه باید با دست خالی خسارت دهان باز این سلبریتی ها رو بدیمپس قوه قضاییه کجاست؟ چرا نباید سلبریتی بی سواد بی دین وطن فروش جواب تفرقه افکنی و جنگ به پا کردنش رو بده؟؟
@Hadi822 دی 1404قطعا... برای رعایت عدالت باید تمام این خسارت های اتوبوس ها و ماشین های اتش نشانی و آمبولانس ها و خانه و مغازه ها و وسایل مردم و دیه افراد آسیب دیده و ... از جیب باعث و بانی های این اغتشاش ها و مهمتر از اون ها از کسایی که این اراذل رو تشویق به انجام این کار ها نمودند ، گرفته شود ...
@user17099128819522 دی 1404در پاسخ بهعدهی تو اینجا شروع کردند و میگن اینترنت رو وصل کنین،زیر هر خبری پیام این شکلی میدن اکثرا هم عضو جدید هستندمشخصه به کجا وصلن!همه به نحوی به اینترنت احتیاج داریم اماتا اوضاع به شکل کامل ایمن نشه.به هیچ وجه نباید اینترنتوصل بشه،چون باز تروریستها با استفاده از بستر اینترنت فعال میشنامنیت نباشه امک…نمایش بیشتر
@user170910130930515446122 دی 1404در پاسخ بهامیدواریم ایندفعه مثل سال ۱۴۰۱ ولشون نکنند و تحریک کنندهاروهم داغ کنند و از اموالشان بجای خسارتهای وارده به اموال عمومی و مردم گرفته بشه ازشون
@HosseinGhalambor22 دی 1404آقای هاشمی بازیگر که کلیپ نترس رو پر کرد که در این اغتشاشات بدمه باید هزینه بده ...
@Shaer22 دی 1404سلبریتیِ کبریتی تو مزدورِ بیغیرتی! .لعنت بر سلبریتی هایی که کبریت این آتش شدند
@HosseinGhalambor22 دی 1404در پاسخ بهسید جواد هاشمی که کلیپ نترس رو پر کرد بیاریم بزاریم مستند حاج قاسم رو بسازه