چه دشمن خبیثی ما داریم😠اَلا لَعنَةُ اللهِ عَلَی الْقَومِ الظّالِمین
@Sarbaz_rahbari4 ساعت پیشچه دشمن خبیثی ما داریم😠اَلا لَعنَةُ اللهِ عَلَی الْقَومِ الظّالِمین
@user1707996805614 ساعت پیشدر پاسخ بهبسم الله الرحمن الرحیم این که رژيم آمریکا حمله ای به ایران می کند و بعد می گوید آغاز جنگ نیست، از خود آن حمله، آزار دهنده تر و جنایتکارانه تر است.
@Doostdare_MAHDI4 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا لعنت کنه کسی رو که با این توجیهات جلوی پاسخ دندان شکن رو بگیره.حاج مجید کجایی تو این شام غریبان؟؟؟
@RangeSapzeparcham4 ساعت پیشیکسری گوسفند ایرانی الان فقط نگران سرنوشت یونجه ی امریکایی هستند.
@user1707996805614 ساعت پیشبسم الله الرحمن الرحیم به رغم یاداشت تفاهم با ایران به کشور عزیزمان تجاوز شده است، منتظر پاسخ ریاست محترم جمهوری بعنوان مقام امضا کننده این تفاهم می باشیم.
@poyan13694 ساعت پیشدر پاسخ به🔻قدرت در پاسخ ادامه روند را تعیین میکندقطعا این درگیری ها از امارات و عربستان آب میخورد
@user17091012999051330524 ساعت پیشدر پاسخ بهاین وقاحت آمریکا و ترامپ ، نتیجه حضور و اشتیاق مسئولان ایرانی برای مذاکره استحضور مذاکرهکنندگان ایرانی در پاکستان و سوئیس ، حماقت محض بودترامپ میبینه هر ضربه ای به ایران میزنه ، باز هم قالیباف و پزشکیان به سرعت به دنبال مذاکرات هستند!!! و در نتیجه وقاحت ترامپ بیشتر میشه
@user17091012999051330524 ساعت پیشدر پاسخ بهقالبیاف و پزشکیان با باز کردن تنگه هرمز ، تنها دغدغه ترامپ (قیمت بالای نفت) را حل کردنترامپ که خیالش از قیمت نفت راحت شده ، حال دنبال نابودی حزب الله و فشار بیشتر به ایران است خود ترامپ گفته که اگه تنگه هرمز باز نمی شد 4 هفته دیگه ذخایر نفتیمون به پایان می رسید
@user1782510403174 ساعت پیشتا بعدانتخابات آمریکا حزب الهی وجود نخواهد داشت و یا بسیار تضعیف خواهد شدکه قدرت پاسخ نداشته باشد،و آمریکا و اسراییل و ناتو در یک جبهه ایران رو به شدت خواهند زد بشینید و از اتش بس و وعده توافق لذت ببرید حالا در خواب خرگوشی فرو بروید بمب اتم رو نسازید و تا میتونید به اصلاحات بها بدهید که ..
@ahmad13774 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی انتقام رهبر و اون همه سردار گرفته نشه معلومه به چندتا ترقه بازی میگن جنگ نیس.اگه ما به موقع و درست جواب دشمن رو داده بودیم اینطوری نمیشد که بیان خاک مملکت رو بزنن و بعدش بگن منظوری نداشتیم!!!!!عملا لبنانیزه شدیم
@Saeid_rafiei4 ساعت پیشدر پاسخ بهبله به معنای تست غیرته آتش بس نقض نشده بزنینن راحت باشین اینور انقدر مشتاق مذاکرن الان دارن بندها رو میخونن به امید ذرت امریکا شما راحت بزنین اینبار روش چماق و ذرت
@user17091015739850077364 ساعت پیشدر پاسخ بهپزشکیان قبلا گفته بود مذاکره نکنیم چکار کنیم خوب این هم نتیجه مذاکره پزشکیان
@user1709105851224 ساعت پیشدر پاسخ بهامریکا برای این با خیال راحت به ایران حمله می کنه و میگه این حمله اغازگر جنگ نیست چون مطمئن هست پاسخ ایران محدود هست می دونه ایران پاسخ بسیار گسترده نمیده که هم حمله کنه اصلا دست از حمله برنداره امریکا میگه ایران اگر هم حمله کنه ۵ پایگاه رو میزنه فوق فوقش ۱۰ تا پایگاه نظامی چه اشکال داره!!!!!!!!!!
@user17091000633667573304 ساعت پیشدر پاسخ بهاین پیام چیزی نیست جز له شدن شرف و عزت ایران ، یعنی میتونه ب خاکمون تجاوز کنه و بگه این معناش آغاز جنگ نیست ، یعنی خار شدن خاک ایران ، یعنی تونسته تجاوز ب خاکمونو عادی کنه ، ننگ ب مسئولین عشق مذاکره و ملتمس توافق و فرورفته در توهم کسب منفعت تو مذاکره با شیطان