@Kiumarseyan3 ساعت پیشاگر مدیران صنایع خودرو سازی دولتی کشور را اخراج و من که نوپا در خودرو هستم به سمت رئیس هیئت مدیره و
مدیرعامل منصوب شوم فقط با خرید حق امتیاز 0تا100 اختیار چندتا ماشین از رده خارج مدل 1990با چند میلیون دلار و بهبود 42درصدی بصورت دانش بنیان و100 درصد تولید ملی شمش بیاد خودرو بره از 1الی3 میلیارد تولید میکنم که از همه تولیدات تا الان بهتر #ایران_خودرو #سایپا #ایده #خودرو #ماشین #گمرک #جنگ #مذاکره
@user17091000584615827843 ساعت پیشدر پاسخ بهکاش استاد ظریف بیاید توضیح بدهد دقیقا چه بلایی سر سوریه آمده که اینچنین شده است؟؟!!
@user1751672304862 ساعت پیشتورم باید برای مسئولان تبیین شود،تورم چه آثاری دارد؟و راه های مقابله با آن چیست؟تمام این موضوعات کامل توضیح داده شده استمطالبهضرورت تبیین ویرانگری تورم برای مسئولان و قرار گرفتن مهار آن در اولویت
علل اصلی تورم شامل افزایش تقاضا، کاهش عرضه و عوامل ساختاری مانند نظام پولی ضعیف و زیرساختهای ضعیف میشود و راهحلهای بالقوه برای کنترل تورم شامل سیاستهای پولی، سیاستهای مالی، افزایش عرضه، کنترل انتظارات تورمی و مقابله با ریشههای تورم میشود. تورم مادر تمام بیماریهای اقتصادی است که در خوشبینانهترین حالت مسئولان دیگر با آن کنار آمدهاند. مثل دو دوست و یار همیشگی در کنار تورم زندگی میکنند و این تورم را به کل جامعه و کشور تسری داده امد و متاسفانه برای مردم نیز عادی انگاری شده است. گویا مسئولان کوچک ترین مشکلی با تورم ندارند! جریان نفوذ، تمام تلاش خود را برای ایجاد تورم به کار برده ، که متاسفانه در این امر ،مسئولان سهوی یا عمدی کوتاهی کردند و باعث کاهش فرزندآوری، گسست ساختار خانواده و تبعات شدید اجتماعی و بزهکاری شده است. چنان عادی شده گویا تورم یک امر ساده پیش پا افتاده و قابل گذشت است. وقتی اقتصاد به درد بی درمان تورم دچار میشود، قبل از اینکه ،عمق پیدا کند و مزمن شود باید آن را چاره کرد. اما آنقدر مسئولان، مشغول دیگر کارهای خود بودند ، از آن غافل شده اند و حال از کسانی که تصمیماتشان باعث تولید این ابر تورم ها شده است ، ما بخواهیم تورم را کنترل کنند!!!! واقعا باید از چه کسی بخواهیم تورم را حل کند؟ راه حل چیست؟ - مسئولانی که در دوران آنها (در دولت و مجلس ) تورم شکل گرفته و افزایشی بوده بازخواست شوند. - شورای نگهبان ، سازمان های نظارتی ، و انتصابی ،مراقبت کنند تا کسانی که در دوران آنها تورم بوده است را در لیست انتخابی خود قرار ندهند. - تمرکز از فرعیات و مسائل سلیقه ای و اختلافات حزبی و سیاست، بر روی حل مساله تورم متمرکز شود. - بانکها به طور کامل جمعآوری شوند و در بانک مرکزی ادغام گردند. - وام فقط برای مردم و نیازمندان واقعی باشد. -دستگاه چاپ پول تعطیل گردد و دیگر پولی چاپ نشود. - پولها، دیجیتال گردد تا جاعلان پولی از دور خارج شوند. - تمام ادارات و کارمندان از بالا به پایین حقوقهایشان به صورت عادلانه و یکسانسازی شده باشد و مدیران نیز اندازه کارمندان خود حقوق بگیرند. - گرفتن پاداش و وام برای مدیران ممنوع گردد. - مدیران قوی و کاربلد و غیر سیاسی و سالم وارد گود شوند و از انتصابات سیاسی و رابطه ای پرهیز شود. - تمام ردیفهای بودجه، سازمان های بیخاصیت حذف گردد و بودجه دولت فقط برای نیروهای امنیتی و ساخت زیرساختهای اقتصادی متمرکز شود. - دلیل اصلی تورم، تخلفات اداری و سازمانی است که قوه قضائیه باید به صورت جدی و مستقل این تخلفات را از ریشه بخشکاند. - اقتصاد اولویت اول قرار گیرد و سیاست در خدمت اقتصاد باشد نه بر عکس آن. - بانک مرکزی در خدمت کشور و مردم باشد نه در خدمت دولت و جبران کسری بودجه دولت و تراز کردن بانک های ناتراز باشد. - پول کاغذی حذف شود تا جریان مالی در رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گیرد. - ساختن زیر ساختهای زود بازده در اولویت قرار گیرند. - تمام کسانی که در ساخت پروزهها تعلل کردند، اموالشان مصادره شود و به دست عدالت سپرده شوند تا دیگر پروژهای که باید ۳ ساله به بهره برداری برسد ،۳۰ سال طول نکشد! - اقتصاد کشور توسط اقتصاددانان دانا و توانا و سالم اداره شود و دست رانتیها از تولید کشور کوتاه گردد. - آرامش طوری به کشور برگردد و روابط با دنیا طوری بهبود یابد که جریان سرمایه از داخل و خارج به زیرساخت ها سرازیر شود. -همانطور که میدانید دشمن بر روی اقتصاد تمرکز کرده و با ایجاد تنش مالی و نظامی ضربات مهلک خود را وارد میکند. باید با تعامل و دوستی و درایت و توان عقلی بالا آن را مهار سازید. - تریبون را از دست مشاوران نابلد، بگیرید که همیشه مشاورهای غلط میدهند. - اگر دیدید حرفی، سخنی، کاری ،عملی و قراردادی تورم زا هست آن را سریعا حذف کنید. - قوانین تورم زا را در مجلس بررسی کنید و آن را اصلاح کنید و قوانین ضد تورمی را جایگزین آن سازید. - ایجاد وزارتخانه مقابله با تورم - سرمایه را وارد بازار سرمایه و بورس کنید ، تا در طلا و دلار ، که موجب رکود تورمی میشود وارد نشود.
شورای سران قوا، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور محترم، دولت ،مجلس ، قوه قضائیه، سازمان های اطلاعاتی و نظارتی و انتصابی، شورای نگهبان و سازمان کار و امور اجتماعی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت و معدن و وزارت خارجه، وزارت رفاه و دیگر وزارت خانه ها، سلیت های خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها، صدا و سیما و رادیو و دیگر نهادهای تبلیغاتی، آحاد مردم،جان فدا و در میدان
0100گزارش از مطالبه
@user175403618292 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی سفیر آمریکا در لبنان میگه خاورمیانه بی صاحب است و این آدمایی که اینجا زندگی میکنن یه مشت آدم بی هویت هستن یعنی ما قصد داریم صاحب اینجا باشیم این یعنی اسرائیل بزرگ
@user1778785767476 دقیقه پیشدر پاسخ بهخاطرات شهید همت را بخوانیم می فهمیم چرا سوریه به این وضعیت افتاد.