@Shaghayegh1ashk29 فروردین 1405Replying toمرحبا بر این یادداشت استراتژیک. حتی خبرگزاری روسیا الیوم هم همین نظر را داد.مطمئن هستم ملّت برندهی ایران؛ فریب ترامپ را نمیخورند. شروط ایران پابرجا میماند. و هر غلطی مبنی بر جنگ زمینی علیه ایرانِ بزرگ، در پوشش مذاکره؛ دستان تمام مقاومت بر روی ماشه سائیده است.
@ommateemam29 فروردین 1405Replying toبدلیل ذات شیطانی و فریبکارانه صهیون (آمریکا و اسرائیل و اذنابشان) هم آتش بس فریبکارانه و شکننده است و هم پیروزی محض حاصل نشده است و سکوت میدان کاذب است و نشانگر نبردی بزرگ است .... نبرد آخر و ضربه آخر و خُرد کننده صهیون
@IranianResearcher29 فروردین 1405Replying toیادتان هست ما با شکستن محاصره و گرفتن پوشش خبری هوشمندانه ی این حرکت، چطور بدون عجله و شتابزدگی با کمترین هزینه روانی بلوف ترامپ را رو کردیم؟!یادتان هست ما ادعایی کردیم در مورد لبنان و او درنهایت ادعای ما را تایید کرد.حالا بلوف بعدی را زده! برای رو کردنش عجله ای نداریم...والله مع الصابرین
@Iranitaabad29 فروردین 1405Replying to andانتشار متن دقیق ونهایی شرایط ۱۰گانه ایران که قراربوده مبنای مذاکرات اسلامآباد باشد میتواند تردیدها و نگرانیهای مردم را که هنوز هرشب کف خیابان مقابل دشمن قدار ایستادهاند، برطرفکند.لطفا با پیوستن به اینپویش به شفافیت شرایط فعلی کمککنید:https://farsnews.ir/Doustdar_Velayat/1775712579428049943اعلام عمومی شروط ۱۰گانه آتشبس با آمریکاDemandانتشار دقیق و کامل شروط ۱۰گانه مربوط به آتشبس با طرف آمریکایی
باتوجه به اعلام آتشبس درشرایطی که حملات کوبنده و غرورآفرین نیروهای مسلح، بهویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران، باعث استیصال و درمعرض نابودی قرارگرفتن رژیم غاصب صهیونیستی شدهبود و بادرنظرگرفتن صحبت رسمی سخنگوی کاخ سفید و معاون رییسجمهور آمریکای جنایتکار درخصوص مفاد شروط اعلامی ایران که بهنظر با آنچه تاکنون ازسوی سخنگوی وزارت امورخارجه اطلاعرسانی شدهاست تفاوتهای اساسی دارد، درراستای ابهامزدایی و احترام به مردم جانفدا که همیشه در خیابان حضور داشته، حمایت خود را به بهترینشکل از میدان انجام دادهاند، لازمست دقیقا متنی که به طرف میانجیگر و همچنین طرف آمریکایی ارسال شدهاست ازسوی وزارت امورخارجه منتشر شود تا ابهام موجود برطرفشده، مردم بدانند چرا آتشبس اعلام شدهاست و مذاکرات با طرف آمریکایی بر چه مبنایی انجام خواهدشد. اینحق مسلم وطبیعی یکایک مردم ایرانست.
وزیر امور خارجه, سخنگوی امور خارجه, رئیس جمهور, شورایعالی امنیت ملی ، وزارت امور خارجه, رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه ، دبیر شورای عالی امنیت ملی
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
@user17504016751429 فروردین 1405Replying toDemandگره ۱۰ ساله ترافیک در فیاضبخش تویسرکان؛ دیوار مخروبهای که باز نمیشود
این روزها ترافیک خیابان های تویسرکان تبدیل به معضلی برای شهروندان تویسرکانی شده است. معضلی کلافه کننده که از ساعات ابتدایی صبح تا حتی ۱۲ شب و حتی ساعت یک نیمه شب ادامه دارد. مسیری چند ثانیه ای را مردم تویسرکان گاهی تا نیم ساعت در گره ترافیکی و قفل ترافیکی متوقف می شوند. این گره های ترافیکی علاوه بر تلف کردن وقت افراد گاه باعث عصبی شدن رانندگان و شهروندان تویسرکانی نیز می شود. با وجود اینکه چندین گره ترافیکی تویسرکان مانند گره خیابان فیاض بخش به کوچه قیام با عقب نشینی یک دیوار مخروبه که جهت عقب نشینی با ساخت درمانگاه جدید سادات امامی وسط کوچه باقی مانده است بیش از ۱۰ سال است به حال خود رها شده است و در عین ناباوری مسئولین تویسرکان هیچ عزمی جهت حل این مشکل که دیوار مخروبه مربوبه دستگاههای دولتی است ندارند. عدم بازگشایی موقت جاده کمربندی شمالی تویسرکان نیز برای تردد موقت و اورژانسی خودروهای سنگین و افرود نیز تاکنون در تویسرکان محقق نشده است.
استانداری همدان, دادستان شهرستان تویسرکان, شهرداري تویسرکان, فرمانداری تویسرکان, شورای شهر تویسرکان, تویسرکان, همدان, ترافیک تویسرکان, سرکان, امام جمعه تویسرکان
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@Lantern29 فروردین 1405Replying toیاد دیالوگ معروف عمروعاص به معاویه افتادم که می گفت: در این جنگ نه روی سپاهیانت حساب کن ونه روی خدعه و فریب های من!دعا کن در لشکر علی (ع) جاهل ونادان بسیار باشد.#پاس_گل_عراقچی
@aliparsapour29 فروردین 1405امیدوارم ایران با پیروزی از این جنگ خارج شود؛ اما در این مسیر باید کاملاً مراقب تحرکات دشمن باشیم، چرا که ممکن است پس از پایان مدت آتشبس یا حتی در زمان اجرای آن، دست به ترور یا حملات نظامی بزند
@arsam_javaherian29 فروردین 1405Replying toتنگه باز شد: اما از متن رژیم حقوقی تنگه هرمز رونمایی نشدچند مدتی است که مجلس محترم از رژیم حقوقی تنگه هرمز صحبت می کند اما متنی را برای این اقدام منتشر نکرده است. امیداواریم در روزهای آینده منتشر شود.Show this thread
@News_ir29 فروردین 1405Replying toراز ۲ میلیارد دلاری: اسرائیل چه چیزی به اپل فروخت؟
اپل حدود ۲ میلیارد دلار برای خرید یک فناوری اسرارآمیز از شرکتهای اسرائیل پرداخت کرده است.Show this thread